Eurosport

Noul Eurosport Player va fi lansat înainte de Cursa de 24 de ore de la Le Mans

Noul Eurosport Player va fi lansat înainte de Cursa de 24 de ore de la Le Mans
By Eurosport

The 04/06/2015 at 15:41

Eurosport Player va fi relansat pe 10 iunie pentru a oferi fanilor transmisiuni sportive online fără egal

Eurosport, cel mai important grup media pan-regional de sport, a anunţat astăzi că noua versiune Eurosport Player, aplicaţia online a canalului, va fi lansată pe 10 iunie, înainte de Cursa de 24 de Ore de la Le Mans, cea mai longevivă şi mai prestigioasă cursă de anduranţă.

Eurosport va oferi fiecare minut din Cursa de 24 de Ore de la Le Mans, conţinut editorial de neegalat şi magazine speciale. Fanii sporturilor cu motor se vor putea bucura astfel de cele mai ample transmisiuni. Este competiţia perfectă pentru prezentarea noului Eurosport Player. Graţie transmisiunilor neîntrerupte şi fără pauze comerciale, aplicaţia va dezvălui utilizatorilor o experienţă nouă şi plăcută, care le va permite fanilor să afle toate detaliile despre celebra cursă.

“Eurosport Player este cel mai bun produs OTT, care demonstrează dorinţa Eurosport de a pune în mod nemijlocit la dispoziţia consumatorilor conţinut sportiv premium, pe platforme multiple, la un tarif fix. Noul Player aduce o navigare intuitivă, mai multe statistici şi rezumate, respectiv acces la mai multe camere de filmat. Acestea fac ca experienţa vizionării competiţiilor sportive premium din portofoliul nostru să fie îmbunătăţită şi oferă fanilor acces fără egal la transmisiunile sportive,” a declarat Peter Hutton, CEO Eurosport.

Printre funcţiile Eurosport Player se numără:

- Experienţa liniară amplă, în direct: simulcastul canalelor Eurosport disponibil pe ecran mare. Utilizatorul poate accesa oricând acţiunea în direct.

- Experienţă îmbunătăţită a conţinutului: navigare intuitivă pe canal, alerte şi notificări şi un ghid de programe într-un format nou.

- Transmisiuni 360°: acces la multiple camere de filmat care permit o experienţă personalizată a vizionării.

Arnaud Maillard, VP Digital Media, Discovery Networks International şi Eurosport a adăugat: “Cursa de 24 de Ore de la Le Mans, una dintre competiţiile reprezentative ale canalului Eurosport, este ocazia ideală pentru a prezenta noile caracteristici şi îmbunătăţiri ale aplicaţiei Eurosport Player. Serviciul este disponibil în 52 de pieţe, iar fanii de pretutindeni se pot bucura de o experienţă a vizionării în direct amplă şi personalizată, oricând, pe orice echipament.”

Eurosport este un partener tradiţional al Cursei de 24 de Ore de la Le Mans, actualul acord de transmisie fiind în vigoare până în 2016. Fanii pot urmări pe Eurosport transmisiuni în direct inegalabile, reportaje ample din culise, inclusiv detalii despre participarea la ultimele două ediţii a lui Patrick Dempsey – actorul din Anatomia lui Grey. În ultimii cinci ani, transmisiunile Eurosport au fost urmărite în medie de 16,5 milioane de fani în Europa, cu un record de 18 milioane în 2013.

0
0