Playerul Eurosport vă este oferit de Dplay Entertainment Limited, înregistrată în conformitate cu legislația din Anglia și Țara Galilor, sub numărul de înregistrare societate: 09615785, cu sediul social la Chiswick Park Building 2, 566 Chiswick High Road, Londra, W4 5YB, Regatul Unit („Dplay”).
Aceste condiții de utilizare guvernează utilizarea Player-ului Eurosport și stabilesc consimțământul dvs. Așa cum sunt utilizați în aceste Condiții de utilizare, termenii „Player Eurosport", „Serviciu Player Eurosport”, „serviciul nostru" sau „serviciile" se referă la serviciile online furnizate de Dplay, pentru descoperirea și urmărirea Conținutului Eurosport, cuprinzând toate caracteristicile și funcționalitățile, recomandările și recenziile, site-ul web și interfața utilizator, precum și întregul conținut și software asociate cu Player-ul Eurosport.
Înregistrându-vă la Player-ul Eurosport, confirmați că vă asumați obligațiile cuprinse în aceste Condiții de utilizare, inclusiv orice modificări ale acestora sau ale serviciilor, în conformitate cu prezentele Condiții de utilizare.
Pentru a utiliza serviciul Player-ului Eurosport, trebuie să aveți acces la internet și un dispozitiv Player Eurosport.
1. Accesul la Player-ul Eurosport.
Puteți accesa Player-ul Eurosport abonându-vă sau cumpărând unul sau mai multe dintre permisele de acces Eurosport Player („Permisul (permisele) dvs.” sau „Permisul (permisele) Eurosport”) direct de la noi. Detaliile ulterioare cu privire la ofertele noastre principale actuale se pot găsi la https://www.eurosportplayer.com/subscribe.
Va fi nevoie să ne oferiți o metodă de plată actuală, valabilă, acceptată, pe care o puteți actualiza din când în când („Metoda de plată”). Ca metodă de plată, sunt acceptate cardurile de debit și de credit.
Există anumite tipuri de permis Eurosport care se va reînnoi în mod automat dacă nu vă opriți reînnoirea automată a Permisului dvs. înainte de următoarea dată de reînnoire (pentru detalii cu privire la modalitatea de efectuare a acestui lucru, consultați „Anulare" de mai jos). În cazul în care permisul dvs. se reînnoiește în mod automat, acest lucru va fi valabil pe aceeași perioadă de timp ca perioada inițială (cu excepția cazului în care vă precizăm altceva) și ne autorizați să percepem un onorariu corespunzător abonamentului dvs. viitor la Metoda dvs. de plată.
În cazul în care vă opriți, faceți pauză sau porniți din nou orice Conținut Eurosport inclus în orice permis Eurosport, acesta nu va prelungi perioada de acces de vizionare a conținutului respectiv pe permisul Eurosport respectiv. Odată ce a expirat perioada relevantă de acces, conținutul nu va mai fi disponibil pentru dvs.
Puteți găsi detalii specifice referitoare la orice abonament al dvs. al Eurosport Player sau la orice achiziție pe care o efectuați direct la noi prin vizitarea site-ului nostru web, dând clic pe pictograma persoană sau autentificându-vă pe caseta de autentificare (login) pe partea laterală dreapta sus a paginii și apoi dând clic pe tab-ul „Abonare” din partea stângă a paginii „Cont”.
2. Accesul la Player-ul Eurosport prin intermediul unei terțe părți.
Se pot face abonamente la permisele Eurosport sau acestea pot fi achiziționate prin intermediul unei terțe părți și veți putea să accesați Player-ul Eurosport prin intermediul părții respective și/sau prin intermediul unui site web de pe un dispozitiv Player Eurosport. Prețul, durata și conținutul oricărui permis Eurosport achiziționat prin intermediul unei terțe părți, inclusiv dacă există posibilitatea de reînnoire a respectivului permis Eurosport pot diferi de prețul, durata și conținutul (și abilitatea de reînnoire) oricărui permis Eurosport care este disponibil să fie achiziționat direct de la noi.
Terța parte relevantă vă va furniza detaliile cu privire la modalitatea de accesare a Player-ului Eurosport în momentul abonării dvs. sau a achiziționării unui permis Eurosport de la aceștia. Va fi nevoie să îi oferiți terței părți o metodă de plată actuală, validă, care este acceptată de respectiva terță parte, pe care o puteți adapta din când în când (în funcție de condițiile de plată ale respectivei terțe părți).
Există anumite tipuri de permis Eurosport care se vor reînnoi în mod automat dacă nu vă împiedicați reînnoirea automată a Permisului dvs. înainte de următoarea dată de reînnoire (pentru detalii cu privire la modalitatea de a face acest lucru, consultați „Reziliere" de mai jos). În cazul în care permisul dvs. se reînnoiește în mod automat, ne autorizați să îi percepem terței părți onorariul corespunzător abonamentului dvs. viitor acceptat de respectiva terță parte. Detalii referitoare la orice rambursare pe care puteți avea dreptul să o primiți în aceste circumstanțe pentru un permis Eurosport la care v-ați abonat sau pe care l-ați cumpărat prin intermediul unei terțe părți sunt furnizate de dvs. de către respectiva terță parte.
În cazul în care vă opriți, faceți pauză sau porniți din nou orice Conținut Eurosport inclus în orice permis Eurosport, acesta nu va prelungi perioada de acces de vizionare a conținutului respectiv pe permisul Eurosport respectiv (cu excepția cazului în care terța parte de la care ați achiziționat Permisul dvs. vă spune în alt mod). Odată ce a expirat perioada relevantă de acces, conținutul nu va mai fi disponibil pentru dvs. (cu excepția cazului în care terța parte de la care ați achiziționat Permisul dvs. vă spune în alt mod).
Termenii și condițiile respectivei terțe părți, în plus față de aceste Condiții de utilizare, se vor aplica abonamentului dvs. sau plății către respectiva terță parte. În cazul oricărei inconsecvențe dintre termenii de utilizare și termenii și condițiile respectivei terțe părți, vor avea întâietate termenii și condițiile respectivei terțe părți. De exemplu, oricare dintre acești termeni de utilizare prin care vi se explică modalitatea dvs. de plată și/sau de reziliere a abonamentului dvs. sau a achiziției nu se vor aplica în cazurile în care achiziționați un Permis Eurosport prin intermediul unei terțe părți.
Vă rugăm să contactați terța parte relevantă pentru ajutor în cazul în care aveți probleme la accesarea Player-ului Eurosport prin intermediul site-ului web al respectivei terțe părți, pe oricare aplicație și/sau prin intermediul legitimității furnizate pentru dvs. de către respectiva terță parte.
3. Accesul la Player-ul Eurosport prin intermediul unei pachet de terță parte.
De asemenea, puteți accesa Player-ul Eurosport prin abonarea la sau achiziționând accesul respectiv prin intermediul unuia dintre partenerii noștri comerciali care vă oferă un pachet care include accesul la Player-ul Eurosport („Pachetul terței părți”). Partenerul comercial relevant vă va furniza detaliile cu privire la modalitatea de accesare a Player-ului Eurosport în momentul abonării dvs. sau a achiziționării unui pachet de terță parte.
Va fi nevoie să îi oferiți respectivului partener comercial o metodă de plată actuală, validă, care este acceptată de respectivul partener comercial, pe care o puteți adapta din când în când (în funcție de condițiile de plată ale respectivului partener comercial).
Un pachet de terță parte se poate reînnoi în mod automat, cu excepția cazului în care preveniți reînnoirea automată înainte de data dvs. de facturare. În circumstanțele respective, autorizați ca acel partener comercial să vă perceapă următorul dvs. onorariu pentru abonare în funcție de metoda de plată acceptată de partenerul dvs. comercial. Detaliile cu privire la restituirile la care puteți avea dreptul să le primiți în aceste circumstanțe pentru un pachet de terță parte la care v-ați abonat sau pe care l-ați achiziționat prin intermediul unuia dintre partenerii noștri comerciali vă sunt furnizate de către respectivul partener comercial.
În cazul în care vă opriți, faceți pauză sau porniți din nou orice Conținut Eurosport inclus în orice pachet de terță parte, acesta nu va prelungi perioada de acces de vizionare a conținutului respectiv pe pachetul de terță parte respectiv (cu excepția cazului în care partenerul comercial de la care ați achiziționat pachetul de terță parte vă spune în alt mod). Odată ce a expirat perioada relevantă de acces, conținutul Eurosport nu va mai fi disponibil pentru dvs. (cu excepția cazului în care terța parte de la care ați achiziționat Pachetul dvs. de terță parte vă spune în alt mod).
În cazul în care vă abonați sau cumpărați un Pachet de terță parte, atunci, în plus față de aceste Condiții de utilizare, se vor aplica termenii și condițiile respectivului partener comercial în cazul Pachetului dvs. de terță parte. În cazul existenței oricărei inconsecvențe dintre termenii de utilizare și termenii și condițiile respectivului partener comercial, vor avea întâietate termenii și condițiile respectivului partener comercial. De exemplu, în ceea ce privește tipul de conținut pe care îl puteți accesa pe Player-ul Eurosport, prețul oricărui Pachet de terță parte și durata acestuia, împreună cu drepturile dvs. de a anula un asemenea Pachet de terță parte (și accesul dvs. la Player-ul Eurosport) vor fi guvernate de termenii și condițiile partenerului comercial, inclusiv orice restituiri pe care puteți avea dreptul să le primiți ca urmare a oricărei anulări.
Vă rugăm să contactați partenerul comercial relevant pentru ajutor în cazul în care aveți probleme la accesarea oricărei părți a Pachetului dvs. de terță parte (altele în afara problemelor tehnice la accesarea Player-ului Eurosport). Modalitatea în care accesați conținutul de pe Player-ul Eurosport, conform celor furnizate în orice Pachet de terță parte va varia, de asemenea, din când în când și dvs. vi se vor oferi detaliile referitoare la modalitatea de acces a unui asemenea conținut în momentul abonamentului dvs. sau achiziției de către dvs. a respectivului Pachet de terță parte.
Testări gratuite, reduceri și promoții
1. Abonamentul dvs. la și/sau accesul la Player-ul Eurosport poate începe cu un test gratuit, o reducere sau alte oferte promoționale („Perioada promoțională”). Detaliile cu privire la modalitatea în care dvs. puteți accesa orice Perioadă promoțională (de exemplu, dacă prin voucher sau cod promoțional sau în alt mod) vă vor fi furnizate când o asemenea Perioadă promoțională vă este oferită. Perioada promoțională durează pe durata de timp specificată la autentificare și se dorește a le permite noilor membri și anumitor alți foști membri să acceseze Conținutul Eurosport care, în mod normal, ar fi disponibil doar dacă este achiziționat.
2. Sunteți de acord să nu vă înregistrați de multe ori pentru acelați tip de Perioadă promoţională. Orice asemenea acțiune va reprezenta o încălcare a acestor Condiții de utilizare și poate avea drept rezultat anularea Permisului dvs. Eurosport. Eligibilitatea perioadei promoționale este stabilită prin Dplay, la discreția sa exclusivă și ne rezervăm dreptul de a limita disponibilitatea și/sau de a revoca orice Perioadă promoțională și de a pune contul dvs. în așteptare în cazul în care stabilim că nu sunteți eligibil/-ă. În cazul în care, în prezent vă abonați la și/sau accesați serviciul Player-ului Eurosport prin intermediul unei Perioade promoționale și/sau v-ați abonat recent la și/sau ați accesat serviciul Player-ului Eurosport prin intermediul unei Perioade promoționale, este posibil să nu fiți eligibil pentru o altă Perioadă promoțională. Putem folosi informații precum ID-ul unui dispozitiv, metoda de plată sau adresa unui cont de email utilizată cu un Permis Eurosport existent sau recent și/sau Perioada promoțională pentru stabilirea eligibilității. Pentru combinații cu alte oferte, se pot aplica restricții.
3. În cazul în care Perioada dvs. promoțională vă permite să încercați un Permis Eurosport, vă vom taxa Metoda dvs. de plată la sfârșitul Perioadei promoționale (cu excepția cazului în care vă spunem în alt mod) și suma pe care o vom percepe de la dvs. va depinde de tipul Permisului Eurosport la care ați avut acces pe durata Perioadei promoționale, cu excepția cazului în care vă anulați Permisul dvs. înainte de finalizarea Perioadei promoționale. Pentru vizualizarea datei de la care veți fi taxat/-ă și a prețului de pornire al Permisului Eurosport relevant, vizitați site-ului nostru web, dând clic pe pictograma persoană sau autentificându-vă pe caseta de autentificare (login) pe partea laterală dreapta sus a paginii și apoi dând clic pe tab-ul „Abonare” din partea stângă a paginii „Cont”.
Facturarea.
1. Informații cu privire la preț. Informațiile detaliate cu privire la preț sunt afișate pe site-ul nostru web. Aceste prețuri includ TVA, dar nu cuprind niciun fel de onorarii de terță parte care se pot aplica.
2. Facturarea. Costul total al oricărui permis Eurosport pe care îl achiziționați direct de la noi va fi perceput conform specificației din tab-ul „Abonare” de pe pagina dvs. de „Cont”, care poate fi accesată făcând clic pe pictograma persoană sau prin autentificarea prin intermediul casetei de autentificare din partea dreapta a site-ului web. O defalcare a costului Permisului dvs. va fi transmisă în email-ul pe care l-ați primit de la noi la abonare sau la achiziție și această defalcare va stabili prețul, inclusiv orice impozite și/sau alte onorarii de tranzacție care este posibil să se fi aplicat achiziției dvs. (dacă este cazul). În anumite cazuri, data dvs. de plată se poate modifica, de exemplu, în cazul în care metoda dvs. de plată nu a fost stabilită cu succes sau în cazul în care abonarea dvs. plătită la Player-ul Eurosport a început pe data de 31 a oricărei luni, iar luna următoare are 30 de zile. Pentru a vedea următoarea dată de plată, faceți clic pe tab-ul „Abonare” de pe pagina dvs. de „Cont”, care poate fi accesată făcând clic pe pictograma persoană sau prin autentificarea prin intermediul casetei de autentificare din partea dreapta a site-ului web.
3. Metoda de plată. Puteți modifica metoda dvs. de plată făcând clic pe link-ul „Plată de actualizare” de pe tab-ul „Abonare” de pe pagina dvs. de „Cont”, care poate fi accesată făcând clic pe pictograma persoană sau prin autentificarea prin intermediul casetei de autentificare din partea dreapta a site-ului web. În cazul în care o plată nu a fost rezolvată cu succes, din cauză de expirare, fonduri insuficiente sau în alt mod, nu vă modificați Metoda de plată sau nu vă anulați contul, vă putem suspenda accesul la serviciile player-ului Eurosport până când am obținut o Metodă de plată validă. Când vă actualizați Metoda de plată a dvs., ne autorizați să continuăm să vă percepem Metoda de plată actualizată și dvs. rămâneți responsabil/-ă pentru orice sume care nu au fost colectate. Acest lucru poate avea drept rezultat modificarea datelor dvs. de facturare plăți. Pentru anumite Metode de plată, emitentul Metodei de plată a dvs. vă poate percepe anumite onorarii, precum un comision de tranzacție străină sau alte onorarii care au legătură cu procesarea Metodei de plată a dvs. Comisioanele de impozite de pe plan local pot diferi în funcție de Metoda de Plată utilizată. Pentru detalii, verificați cu furnizorul dvs. de servicii Metodă de Plată.
4. Procesarea plăților. Folosim alte companii (inclusiv alte companii din același grup Dplay), reprezentanți sau contractori („Procesatori de plăți”) pentru procesarea tranzacțiilor cu cardul de credit sau cu alte metode de plată. Pe durata procesului de autentificare la noi, veți avea nevoie să furnizați anumite informații care le va permite Procesatorilor noștri de plăți să colecteze plățile în numele nostru. În cazul în care o plată eșuează, Procesatorii relevanți de plăți vor încerca să colecteze din nou plata, dar, în cazul în care nu sunt capabili să proceseze o plată, nu veți putea utiliza/accesa parte din servicii cu care are legătură plata eșuată. Informațiile pe care le furnizați pe durata procesului de autentificare vor fi stocate în cadrul contului dvs. de la noi, inclusiv detalii referitoare la Metoda dvs. de plată și această Metodă de plată va fi taxată de fiecare dată când achiziționați un Permis Eurosport nou, cu excepția cazului în care vă modificați Metoda de plată a dvs. (a se vedea „Metoda de plată” de mai sus, cu privire la modalitatea de a face acest lucru). În cazul în care vă abonați la player-ul Eurosport prin intermediul unei oferte de testare gratuite, este posibil să se autorizeze o plată de către banca dvs., dar noi nu vom percepe nicio plată. Totuși, ar trebui să fiți conștient/-ă că acest lucru vă poate afecta soldul disponibil sau limita de creditare.
5. Modificări de prețuri. Este posibil să putem modifica condițiile Permiselor Eurosport ale noastre și orice altă parte a serviciilor noastre (inclusiv prețul unuia sau mai multora dintre Permisele noastre Eurosport și/sau alte tipuri de abonare) din când în când. Putem mări prețurile noastre în cazul în care crește pentru noi costul de furnizare a serviciilor (precum atunci când avem pentru terțe părți mai mult pentru conținutul lor); introducem programe, conținut și servicii noi, modificăm modalitatea în care ne structurăm serviciile, investim în îmbunătățirea suportului nostru pentru clienți și/sau alte costuri asociate cu implementarea creșterii de servicii.
În plus, furnizăm servicii neîntrerupt și nu putem prevedea ce se poate modifica pe viitor. Acest lucru poate însemna că putem crește prețurile percepute din alte motive în afara celor enumerate mai sus.
Vă vom transmite o notificare cu cel puțin 30 de zile în prealabil, cu orice creștere de prețuri și veți avea dreptul de a vă anula abonarea înainte de intrarea în vigoare a creșterii de prețuri.
Reziliere.
Este posibil să fie aplicabilă o durată minimă și contractual dvs. se poate reînnoi automat pe aceeași durată de timp ca durata minimă. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să consultați Întrebări frecvente, care sunt disponibile la https://help.eurosport.com/hc/ro. În cazul în care permisul dvs. Eurosport se reînnoiește în mod automat, puteți preveni reînnoirea automată în orice moment. Pentru detalii suplimentare cu privire la drepturile dvs. de a face acest lucru, vă rugăm să consultați pagina noastră de Cele mai frecvente întrebări (FAQ) care este disponibilă la https://help.eurosport.com/hc/ro. În măsura în care acest lucru este permis de legislația aplicabilă, plățile efectuate către noi nu pot fi restituite și nu oferim restituiri sau creditări pentru nicio perioadă de abonare parțială sau Conținut Eurosport neurmărit. Pentru a preveni reînnoirea automată a abonamentului dvs., faceți clic pe link-ul „Anulare abonare" de sub tab-ul „Abonare” de pe pagina dvs. de „Cont”, care poate fi accesată făcând clic pe pictograma persoană, prin autentificarea prin caseta de autentificare din partea dreapta a site-ului nostru web.
În cazul în care v-ați abonat la un Player Eurosport cu ajutorul contului dvs. cu o terță parte și doriți să vă anulați abonamentul, va fi nevoie să faceți acest lucru prin intermediul unei asemenea terțe părți, de exemplu, prin vizitarea contului dvs. cu terța parte respectivă și prin oprirea reînnoirii automate sau prin dezabonarea de la serviciile Player-ului Eurosport prin intermediul respectivei terțe părți. Informațiile de facturare despre abonamentul dvs. la Player-ul Eurosport vor fi furnizate de către terța parte și pot fi disponibile prin vizitarea contului dvs. cu terța parte aplicabilă.
Serviciul Player-ului Eurosport Player.
1. Restricții de vârstă. Trebuie să aveți 18 ani sau vârsta majoratului în provincia, teritoriul sau țara dvs., să vă abonați la un anumit Conținut Eurosport. Minorii pot utiliza serviciul Player-ului Eurosport sub supervizarea unui adult.
2. Doar uz personal. Serviciul Player-ului Eurosport și orice conținut vizualizat prin intermediul serviciilor Player-ului Eurosport sunt exclusiv în scop personal și exclusiv necomercial. Pe durata abonării dvs. la Player-ul Eurosport, vă acordăm o licență limitată, ne-exclusivă, netransferabilă de a accesa serviciile Player-ului Eurosport și de a vizualiza Conținutul Eurosport. Cu excepția licenței limitate menționate mai sus, nu vă este transferat niciun drept, titlu sau interes. Sunteți de acord să nu utilizați serviciul Player-ului Eurosport pentru reprezentații publice.
3. Schimbările serviciului Player-ului Eurosport. Dplay face modificări cu regularitate la serviciul Player-ului Eurosport, inclusiv la biblioteca de conținut, care poate, de asemenea, necesita perioade de întreținere și de reparații.
Putem varia, înlocui sau retrage orice serviciu, caracteristică sau funcționalitate sau canal sau conținut furnizat ca parte a serviciilor în momentul respectiv.
Este posibil să nu fie practic pentru noi să vă notificăm în prealabil în legătură cu toate perioadele de întreținere și de reparații și/sau de modificările de conținut , de exemplu, în cazul în care ați achiziționat un Permis Eurosport care vă conferă acces la serviciile Player-ului Eurosport pe o perioadă scurtă de timp. Ar trebui să verificați în continuare site-ul web pentru detalii cu privire la ce Conținut Eurosport este disponibil.
În cazul în care este nevoie să facem o modificare semnificativă la serviciile pentru care ați plătit, vom încerca să vă notificăm cu 30 de zile în prealabil în legătură cu modificările respective, în conformitate cu aceste Condiții de utilizare.
Cu privire la orice servicii pe care le-ați achitat, dar care nu au expirat încă, vom încerca să ne asigurăm că modificările la serviciile noastre sau la prețuri nu vă vor afecta în mod advers pe durata perioadei relevante de utilizare. În cazul în care ați selectat un pachet de abonament cu reînnoire automată la finalizarea unei perioade de utilizare, vom încerca să vă notificăm cu privire la orice modificări care este probabil să vă afecteze pe durata unei utilizări viitoare, cu cel puțin 30 de zile înainte de începutul unei asemenea perioade, prin urmare puteți anula serviciile înainte de începerea perioadei respective. În cazul în care nu vă anulați abonamentul dvs. la serviciile Player-ului Eurosport după ce v-am notificat în legătură cu modificările și înainte ca aceste modificări să aibă loc și dvs. continuați să utilizați serviciile, vom interpreta acest lucru drept acceptul dvs. cu privire la serviciul modificat.
În cazul în care este nevoie să facem o modificare semnificativă a serviciilor pentru care ați plătit, care vă va afecta în mod advers pe durata perioadei dvs. de utilizare, vă trimitem o notificare și dreptul de a înceta serviciul.
4. Restricții cu privire la disponibilitatea Conținutului. Anumit Conținut Eurosport poate fi disponibil doar în mod restricționat („Titluri Conținut”). Limitările care se aplică pot include restricții cu privire la numărul de Titluri Conținut pe cont, numărul maxim de dispozitive care pot cuprinde Titluri Conținut, perioada de timp în decursul căreia va fi nevoie ca dvs. să începeți să vizualizați Titlurile Conținut și pe ce durată de timp rămân accesibile Titlurile Conținut. Limitările pot, de asemenea, depinde de planul de abonare pe care îl alegeți și de orice restricții impuse de către partenerii noștri comerciali. Puteți avea limitări cu privire la numărul de dispozitive Playere Eurosport pe care vă puteți înregistra și/sau utilizarea, în același timp, pentru accesarea serviciilor Player-ului Eurosport. În cazul în care se aplică o limitare a numărului de dispozitive Playere Eurosport, puteți avea limitări cu privire la numărul de ori și de perioade pe durata cărora puteți schimba dispozitivele dvs. înregistrate de Player Eurosport. În măsura în care acest lucru este permis de legislația aplicabilă, nu oferim rambursări sau creditări pentru niciun fel de întreruperi cauzate de orice limitări la disponibilitatea oricărui Conținut Eurosport.
Consultați Cele mai frecvente întrebări (FAQ) disponibile la https://help.eurosport.com/hc/ro pentru mai multe detalii despre informații suplimentare despre accesarea player-ului Eurosport în afara Țării dvs. de reședință.
5. Utilizarea dvs. a serviciului player-ului Eurosport. Sunteți de acord să utilizați serviciile Player-ului Eurosport, inclusiv toate caracteristicile și funcționalitățile asociate acestora, în conformitate cu legile, regulile și regulamentele aplicabile sau cu alte restricții cu privire la utilizarea serviciilor sau conținutului respectiv. Sunteți de acord să nu accesați și vizualizați Eurosport Player cu ajutorul unei rețele virtuale proxy și nici să nu arhivați, descărcați de o manieră permanentă, reproduceți, distribuiți, modifica, afișa, publica, licenția, crea lucrări derivate de la, oferi pentru vânzare sau utiliza (cu excepția cazurile de autorizare explicită în aceste Condiții de utilizare) conținutul și informațiile despre sau obținute de la sau prin intermediul serviciului Player-ului Eurosport. De asemenea, sunteți de acord să nu eludați, îndepărtați, modificați, dezactivați, degradați sau să nu contracarați price protecții de conținut ale serviciului Player-ului Eurosport; să nu utilizați niciun robot, spider, rebuturi sau orice alte mijloace automate de acces a serviciului player-ului Eurosport; să nu decompilați, refaceți sursa sau să dezasamblați orice software sau alte produse sau procese accesibile prin intermediul serviciului player-ului Eurosport, să nu introduceți niciun cod sau produs sau să manipulați conținutul player-ului Eurosport în niciun mod, să nu utilizați explorarea de date sau metoda de extragere sau să transferați conținutul către orice dispozitive neautorizate sau să încercați să accesați serviciul sau conținutul prin intermediul oricărui mediu sau dispozitiv, altul decât dispozitivele dvs. înregistrate Playere Eurosport. În plus, sunteți de acord să nu încărcați, expedia, trimite pe e-mail sau să trimiteți în alt mod sau să transmiteți orice material proiectat să întrerupă, distrugă sau să limiteze funcționalitatea oricărui software sau hardware de computer sau a oricărui echipament de telecomunicații asociat cu serviciul Player-ului Eurosport, inclusiv orice viruși de software sau oricare alt cod de computer, fișiere sau programe. Putem înceta sau restricționa utilizarea serviciilor noastre de către dvs. în cazul în care încălcați aceste Condiții de utilizare sau sunteți implicat în utilizarea ilegală sau frauduloasă a serviciilor.
6. Conexiunea dvs. la internet și dispozitivele dvs. Player Eurosport.
Calitatea afișajului Conținutului Eurosport poate diferi în funcție de dispozitiv și poate fi afectat de o varietate de factori, precum locația, lățimea de bandă disponibilă și/sau viteza conexiunii la internet. Disponibilitatea este în funcție de serviciul dvs. de internet și de capabilitățile dispozitivului. Nu tot conținutul este disponibil în toate formatele și nu toate planurile de abonament vă permit să primiți conținut în toate formatele. Din când în când, un producător de dispozitiv sau un furnizor de sistem de operare dispozitiv poate impune modificări care limitează sau care restricționează utilizarea de către dvs. a Player-ului Eurosport pe dispozitivul respectiv. În cazul în care se întâmplă acest lucru, vă vom notifica în prealabil cu privire la aceste modificări, dar, deoarece nu avem niciun control asupra acestor producători și furnizori, este posibil să nu putem face acest lucru întotdeauna.
Din motive de securitate și de protecție a drepturilor partenerilor noștri de conținut, este posibil ca Player-ul Eurosport să nu fie suportat pe un dispozitiv în care limitările, inclusiv cele din cadrul sistemului de operare al dispozitivului, au fost înlăturate sau modificate (proces cunoscut sub denumirea de „’jail-breakiing’).
Sunteți responsabil/-ă de toate taxele de acces la internet. Nu uitați că fluxul de conținut audio și vizual poate utiliza multe date. Vă rugăm să vă verificați furnizorul dvs. de internet pentru informații privind posibilele taxe de utilizare date pe internet. Durata de timp necesară pentru a începe vizionarea Conținutului Eurosport Content va diferi în funcție de o serie de factori, inclusiv locația dvs. , lățimea de bandă disponibilă în momentul respectiv, conținutul pe care l-ați selectat și configurarea dispozitivului Player-ului Eurosport .
Este posibil să doriți să verificați dacă dispozitivul dvs. Player Eurosport și/sau browser-ele dvs. sunt compatibile cu serviciul Player-ului Eurosport înainte de orice abonament pe care doriți să îl faceți Player-ului Eurosport. Detaliile cu privire la compatibilitate pot fi găsite în Cele mai frecvente întrebări (FAQ) la https://help.eurosport.com/hc/ro.
Vă recomandăm ca, în cazul în care accesați player-ul Eurosport prin intermediul unui magazin de aplicații de terță parte, să acceptați orice actualizări ale aplicației pe măsură ce și când acestea devin disponibile. Acest lucru poate, de asemenea, să vă solicite să actualizați sistemul de operare al dispozitivului dvs.
7. Software Player Eurosport. Software-ul Player-ului Eurosport este dezvoltat de sau pentru Dplay și este proiectat să activeze vizualizarea conținutului Eurosport prin intermediul dispozitivelor Player-ului Eurosport. Software-ul player-ului Eurosport poate diferi în funcție de dispozitiv și de mediu și funcționalitățile și caracteristicile pot, de asemenea, diferi între dispozitive și în funcție de țară. Sunteți de acord că utilizarea serviciului poate necesita un software de terță parte care face obiectul unor licențe de terță parte.
Securitatea.
Contul Player-ului dvs. Eurosport este privat pentru dvs. (”Proprietar Cont") și, în calitate de Proprietar Cont, sunteți singura persoană care are acces și control asupra acestuia. Pentru a păstra controlul asupra contului dvs. și a preveni accesul oricui în cont (ceea ce ar include informațiile despre istoria de vizualizare pentru cont și orice Metodă de plată), Proprietarul contului ar trebui să păstreze controlul asupra dispozitivelor Player-ului Eurosport care sunt utilizate la accesarea serviciului și să nu dezvăluie nimănui parola și nici detaliile niciuneia Metode de plată asociate cu contul. Sunteți responsabil de actualizarea și păstrarea acurateței informațiilor care ne furnizate cu privire la contul dvs. Putem înceta contul dvs. sau putem pune contul dvs. în așteptare pentru a vă proteja, Dplay sau partenerii noștri, de furtul de identitate sau de orice activitate frauduloasă.
Diverse.
1. Legislația aplicabilă și jurisdicția. Aceste Condiții de utilizare sunt guvernate de și interpretate în conformitate cu legislația din Anglia și Țara Galilor. Aceste condiții nu vor limita niciun fel de drepturi de protecție a consumatorului la care puteți avea dreptul în baza legislației obligatorii din țara dvs. de reședință. Totuși, în cazul în care nu locuiți în Anglia și Țara Galilor, veți putea intenta acțiune în justiție în instanțele de judecată din țara dvs. de reședință în baza legislației aplicabile în țara dvs. de reședință. În plus, vă rugăm să nu uitați că disputele pot fi înaintate pentru soluționarea online la platforma de rezolvare online a disputelor a Comisiei Europene disponibilă la https://ec.europa.eu/consumers/odr.
2. Răspunderea. Prin acceptarea acestor Condiții de utilizare și prin utilizarea oricărei părți a serviciului și conținutului Player-ului Eurosport, sunteți de acord că veți fi responsabil de acțiunile și omisiunile dvs. Serviciul poate prezenta link-uri către site-uri web de terță parte, anunțuri publicitare sau oferte care nu sunt deținute sau controlate de noi – noi nu suntem responsabili pentru aceste site-uri, anunțuri publicitare sau oferte. În măsura în care acest lucru este maxim permisă de lege, noi și companiile noastre asociate și reprezentanții exclud responsabilitatea și întreaga răspundere care reiese din:
a. orice utilizare a Player-ului Eurosport care nu este autorizată de noi;
b. terminarea, suspendarea sau restricționarea serviciului sau conținutului Player-ului Eurosport sau a oricărei părți a serviciului sau conținutului Player-ului Eurosport, în conformitate cu aceste Condiții de utilizare;
c. orice defecțiune sau întrerupere a serviciilor datorate unor circumstanțe neprevăzute care ne-ar preveni să ne îndeplinim obligațiile față de dvs.;
d. orice întârziere, eșec, acțiune sau neîndeplinire cu privire la furnizarea de servicii și conținuturi ale Player-ului Eurosport;
e. erori, viruși sau alte tipuri de erori (bugs) prezente sau care reies de pe urma utilizării serviciilor Player-ului Eurosport;
f. incompatibilitatea serviciilor sau a conținutului Player-ului Eurosport cu oricare alt software sau hardware (inclusiv orice dispozitive Player Eurosport); și
g. orice acțiune sau neîndeplinire a obligațiunilor oricărui furnizor de terță parte, producător sau furnizor de dispozitive a unui sistem de operare dispozitiv, care se află în afara controlului rezonabil al Dplay.
În măsura în care acest lucru este permis de legislația aplicabilă, nu vă oferim rambursări sau creditarea în caz de orice întreruperi în orice conținut furnizat de către un partener comercial ca parte a oricărui Permis pachet Eurosport (în cazul în care un Permis pachet Eurosport este disponibil în țara dvs. de reședință, detaliile suplimentare cu privire la un asemenea permis se regăsesc pe site-ul nostru web la https://www.eurosportplayer.com/subscribe). Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să luați legătura cu partenerul dvs. comercial relevant.
Nu ni se permitem să excludem răspunderea noastră cu privire la anumite chestiuni. Această clauză nu afectează nicio răspundere pe care o avem față de dvs. În cazul în care necesitați orice consiliere cu privire la drepturile dvs. legale, puteți apela la organizația consumatorilor de pe plan local.
3. Drepturile noastre de a anula. Vă putem rezilia contractul cu nou (sau orice parte a acestuia) în orice moment.
În cazul în care vă anulăm contractul cu noi (sau orice parte a acestuia) după ce ați plătit să utilizați serviciul, vă vom transmite o notificare în timp util în măsura în care acest lucru este practicabil din punct de vedere rezonabil și, la propria dvs. discreție, dvs. veți: (i) avea acces la respectiva parte a serviciului la care se referă plata pentru restul perioadei dvs. de utilizare; sau (ii) să vi se emită o restituire pentru orice perioadă de utilizare care rămâne după data încetării.
În orice caz, vă putem suspenda imediat sau restricționa utilizarea de către dvs. a tuturor sau a oricărei părți a serviciului și/sau a conținutului fără rambursarea sau despăgubirea dvs. în cazul în care:
a. nu reușiți să faceți o plată pe care ne-o datorați sau în cazul în care metoda dvs. de plată eșuează;
b. încălcați aceste Condiții de utilizare, deși, în cazul unor încălcări care nu sunt grave, vă vom acorda oportunitatea de a îndrepta lucrurile pe care dvs. va trebui să le faceți în decurs de 7 zile;
c. suspectăm sau credem că am comis sau că putem comite o activitate frauduloasă împotriva noastră sau împotriva oricărei alte persoane sau organizații prin utilizarea de către dvs. sau de către ei a serviciilor sau a conținutului Eurosport, de exemplu, ați copiat fluxul nostru pe alt site web;
d. ați acționat față de personalul nostru sau reprezentanții noștri într-un mod pe care îl considerăm, în mod rezonabil, a fi inadecvat sau inacceptabil și suficient de grav pentru justificarea restricționarea sau încetarea utilizării serviciilor noastre de către dvs.;
e. cumpăraţi un permis Eurosport prin intermediul unei rețele virtuale cu proxy;
f. dvs. utilizați serviciul Player-ului Eurosport într-o manieră care poate influența în mod negativ reputația și/sau afacerea Dplay, a filialelor noastre, a partenerilor noștri comerciali, orice procesatoare de plată și/sau orice altă terță parte care efectuează servicii în numele nostru în ceea ce privește Player-ul Eurosport; sau
g. nu se poate evita în mod rezonabil, din cauza motivelor de ordin tehnic sau operațional, care sunt în afara controlului nostru rezonabil.
4. Materiale nesolicitate. Dplay nu acceptă materiale sau idei nesolicitate pentru Conținutul Eurosport și nu este responsabilă de similaritatea oricărui conținut sau programarea în orice mediu la materialele sau ideile transmise către companie sau oricare dintre filialele acesteia.
5. Suportul Clienților. Pentru a afla mai multe informații despre serviciile noastre și caracteristicile aferente sau în cazul în care aveți nevoie de asistență cu contul dvs., vă rugăm să luați legătura cu cei din echipa de Suport Clientelă. Detaliile cu privire la modul în care ne puteți contacta se regăsesc la Cele mai frecvente întrebări (FAQ) la https://help.eurosport.com/hc/ro/requests/new. În caz de conflict între Condițiile de utilizare și informațiile furnizate de echipa noastră de Asistență clienți, aceste Condiții de utilizare au prioritate.
6. Salvgardarea. În cazul în care oricare prevedere sau prevederi din aceste Condiții de utilizare este considerată a fi nevalabilă, ilegală sau inaplicabilă , validitatea, legalitatea și aplicabilitatea restului de prevederi produce efecte imediate și intră complet în vigoare.
7. Derogarea. În măsura în care eșuăm sau decidem să nu exercităm niciun drept de a avea pretenții de la dvs., fapt la care aveți dreptul, acest lucru nu va reprezenta o derogare de la dreptul respectiv, cu excepția cazului în care acest lucru este specificat de către dvs. în scris.
8. Transferul drepturilor. Consimțământul dintre noi și dvs. este confidențial pentru dvs. și nicio terță parte nu are dreptul de a beneficia în baza acestuia. Sunteți de acord că vă putem transfera drepturile și obligațiile dvs. în baza acestor Condiții de utilizare către orice companie, firmă sau persoană, cu condiția ca serviciul să nu se reducă ca urmare a unui asemenea transfer. Este posibil să nu vă transferați drepturile sau obligațiile dvs. în baza acestor Condiții de utilizare către nimeni altcineva.
9. Modificarea Condițiilor de utilizare. Dplay poate, din când în când, modifica aceste Condiții de utilizare. Scopul nostru este de a vă notifica cu cel puțin 30 de zile în prealabil înainte să se aplice aceste Condiții de utilizare, cu excepția cazului în care este necesară implementarea rapidă a unor modificări din motive de securitate, legale sau de reglementare, caz în care vă vom notifica cu privire la modificări imediat ce putem. În cazul în care continuați să utilizați serviciul Player Eurosport ca urmare a oricăror modificări ale acestor Condiții de utilizare, vom interpreta acest lucru drept acceptarea din partea dvs. a Condițiilor de plată modificate. Condițiile de utilizare cele mai noi vor fi disponibile în permanență prin intermediul site-ului web al Player-ului Eurosport și, când vă notificăm în legătură cu modificarea Condițiilor de utilizare, vă recomandăm să tipăriți ultima versiune pentru înregistrările dvs. În cazul în care materialele vă dezavantajează din punct de vedre material, vă vom acorda oportunitatea de a rezilia abonamentul dvs. înainte ca schimbările să devină operabile.
10. Comunicații electronice. În cazul avem nevoie să vă contactăm, (inclusiv să vă trimitem o ”notificare”, conform descrierii din aceste Condiții de utilizare), vom face acest lucru prin mijloace electronice, de exemplu, prin email sau printr-o notificare ”împinsă” către dispozitivul dvs. Notificările vor fi considerate a fi fost livrate în ziua în care au fost trimise. Vă vom trimite notificări utilizând detaliile de contact pe care ni le-ați furnizat, prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că ne-ați furnizat detaliile exacte de contact și să ne mențineți la curent în cazul modificării acestora.
Ultima actualizare: iunie 2019