Hungaroring trebuia să fie teatrul revanșei pentru Ferrari, după Marele Premiu al Franței, când strategia de echipă l-a costat pe Sainz, iar Leclerc a abandonat.
Nu a fost nici pe departe așa. Max Verstappen, campionul mondial, s-a impus din nou, deși a plecat de pe locul 10 de pe grila de start; dar strategia perfectă a lui Red Bull, în contextul unor mici averse, a făcut diferența. Exact tactica a fost cea care i-a dat peste cap pe cei de la Ferrari, care e văzută de mulți drept echipa cu cele mai rapide mașini. Carlos Sainz a terminat pe 4, iar Charles Leclerc a venit doar pe 6, totul din cauza unor decizii neinspirate, de la boxe. Ferrari nu a gândit bine momentele schimburilor de pneuri și a ales tipul greșit de cauciucuri, lucru care i-a privat pe piloți de clasări pe podium sau chiar de victorie.
Pe rețelele de socializare, fanii Ferrari, de departe cei mai mulți și pătimași dintre suporterii F1, au taxat dur Scuderia, dar Mattia Binotto, "team principalul" italienilor se apără. Trebuie spus că el a ieșit cel mai șifonat după Hungaroring, suporterii asemănându-l cu un clovn, pe Twitter și Instagram (foto sus).
Formula 1
Când se va retrage Alonso din Formula 1? Un fost campion mondial a oferit o predicție interesantă
IERI LA 13:57
"Mașina nu ne-a permis să facem ceea ce ne-am dorit. Nu neg că alegerea anvelopelor dure la Charles s-a dovedit a fi greșită. Cu toții ne așteptam la un rezultat diferit, dar mașina nu a funcționat și este evident. Nu este o problemă de strategie, ci mai mult de mașină. Astăzi Ferrari nu a rulat cum trebuie, puteam avea orice anvelope. Mașina nu ne-a permis să facem ceea ce ne-am dorit. Vom încerca să analizăm de ce nu am avut ritmul potrivit", a spus Binotto, ciat de Gazzetta dello Sport.

Binotto vrea răspunsuri: "Trebuie să înțelegem de ce mașinile Ferrari nu au funcționat"

În Formula 1 urmează o pauză de 3 săptămâni, prilej pentru Ferrari să analizeze care sunt problemele și să vină cu soluții pentru un final de sezon așa cum își doresc fanii. Dacă titlul la piloți pare să nu îi mai scape lui Verstappen, Scuderia visează să se impună la constructori, dar Mercedes îi amenință tot mai serios locul secund.
"Prioritatea este să înțelegem de ce mașina nu a funcționat. Este prima dată în acest sezon când mașina nu a avut ritm de cursă, practic aceasta este problema la care nu am răspuns în acest moment. Alegerea anvelopelor hard a fost una greșită, dar s-a bazat pe lipsa de performanță a mașinii", a mai spus italianul.
Clasamentul piloților, după Marele Premiu al Ungariei
1. Max Verstappen - 258 puncte
2. Charles Leclerc - 178
3. Sergio Perez - 173
4. George Russell - 158
5. Carlos Sainz - 156
Clasamentul la constructori
1. Red Bull - 431 puncte
2. Ferrari - 334
3. Mercedes - 304
4. Alpin - 99
5. McLaren - 95
Următoarea cursă de Formula 1 va avea loc la Spa Francorchamps, pe 28 august, după o pauză de vară de trei săptămâni.
Formula 1
Fostul director sportiv de la Ferrari știe care sunt problemele echipei italiene. Declarația făcută
IERI LA 11:40
Formula 1
Lewis Hamilton încă se gândește la episodul Abu Dhabi: "Cele mai mari temeri s-au adeverit"
IERI LA 09:54