Ionuț Stroe s-a întâlnit ieri cu Gică Hagi la sediul Ministerului Tineretului și Sportului. Cei doi au discutat despre creșterea bazei de selecție și de perforamnță prin investiții care ar putea să aducă sportului ”consistență, credibilitate, durabilitate, sustenabilitate dar și valoare economică”, se arată pe site-ul Ministerului.
Totul a pornit de la modelul Academiei Gheorghe Hagi, considerată ”un adevărat succes sportiv, cu mulți jucători crescuți la nivel de națională, dar și unul economic”.
“Astăzi am avut o întâlnire foarte bună cu Gheorghe Hagi, întâlnire pe care o doream de foarte mult timp. Este un om cu o experiență uriașă, care s-a inspirat din modele de top din sport. I-am lansat invitația la dialog pentru că avem o idee comună: sportul în România trebuie și poate fi reconstruit de tineri, plecând de la o investiție în aceștia. Degeaba investim doar în vârfuri dacă baza piramidei e mică și firavă. În plus, pe lângă interesul public, investiția în baza de selecție este și un demers social, educațional.
Premier League
Tottenham și Arsenal, gata să înceapă negocierile cu Barcelona pentru un star căzut în dizgrație
ACUM 40 MINUTE
Ne dorim relansarea și creșterea numărului de competiții pentru copii și juniori din toamnă, iar de când am preluat mandatul facem toate demersurile pentru a atrage sume de bani substanțiale din fonduri europene și implicarea administrației locale pentru refacerea și construirea cât mai multor baze sportive. Vreau să îl avem pe Gheorghe Hagi alături de noi în acest demers, împreună cu alte personalități ale sportului, și ce pot spune în acest moment este că aceasta e prima dintre întâlnirile ce vor urma, dedicate acestui plan. Am convingerea că, alături de Gheorghe Hagi și prin contribuția celorlalți sportivi de valoare ai României, putem construi o nouă generație de aur.”, a spus Ionuț Stroe, ministrul Tineretului și Sportului.

Planul lui Gică Hagi pentru dezvoltarea sportului românesc

Iată propunerile lui Gică Hagi:
  • primăriile și consiliile județene/locale să se implice la nivel de:
  • infrastructură – stadioane și baze sportive la standarde europene care aduc venituri importante în buget din vânzarea de bilete și abonamente suporteri.
  • finanțare centre copii și juniori – cerințe obligatorii licențiere FRF, de unde loturile naționale selectează jucătorii pe grupe de vârstă care reprezintă România în meciurile internaționale.
  • pe partea de marketing: 1-2% din cifra de afaceri poate fi investită în sportul românesc (cluburi private, asociații sportive) ca și contract de publicitate sau cumparare de acțiuni din club, devenind un partener important.
  • facilități acordate companiilor pentru sponsorizări și contracte de publicitate.

Premier League revine din 17 iunie la Eurosport!

Bundesliga
Bayern e de neoprit! Record de goluri pentru Nagelsmann în Bundesliga după victoria cu Furth
ACUM 10 ORE
Fotbal
"Mă voi întoarce cât de curând!" Unde vrea să antreneze Marius Șumudică după despărțirea de CFR Cluj
ACUM 10 ORE