Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Barcelona va purta pe piept logo-ul unui artist celebru, în derby-ul cu Real Madrid! Motivul deciziei

Nicu Savin

Publicat 14/10/2022 la 13:24 GMT+3

FC Barcelona va marca o premieră în primul El Clasico al sezonului, care va avea loc duminică, pe Bernabeu. Catalanii vor purta imprimată pe tricouri sigla logo-ul celebrului rapper Drake, în loc de sigla sponsorului principal, Spotify. Meciul cu Real Madrid va fi primul dintr-o serie mai lungă în care gruparea blaugrana va proceda în acest fel.

Nueva camiseta FC Barcelona (@fcbarcelona_es)

Credit imagine: Twitter

FC Barcelona are moralul serios zdruncinat înainte de primul El Clasico al sezonului, după ce a remizat cu Inter și este ca și eliminată din Champions League. O victorie pe Bernabeu ar fi uriașă în acest context, iar catalanii vor da totul pentru a-i face pe fani să uite dezamăgirea din Europa.
Partida de duminică va marca o premieră în istoria clubului de pe Camp Nou. Jucătorii lui Xavi vor purta un echipament special, logo-ul sponsorului principal Spotify fiind înlocuit cu o bufniță, sigla rapperului canadian Drake.
Citește și:

Barcelona va juca derbu-ul cu Real Madrid având logo-ul celebrului Drake imprimat pe tricou

Prin această decizie, catalanii nu fac altceva decât să respecte clauzele acordului încheiat recent cu Spotify, cea mai mare platformă de streaming audio din lume. Compania suedeză varsă zeci de milioane de € pe an în conturile Barcelonei și a avut pretenția ca la anumite meciuri logo-urile unor cântăreți celebri să fie imprimate pe tricourile catalanilor.
Oficialii Barcelonei au explicat că această mișcare va aduce doar beneficii Barcelonei pe termen lung, fiind o modalitate excelentă de a atrage fani din întreaga lume. Alegerea rapperului canadian Drake pentru a iniția acest proiect are la bază recordul stabilit de acesta recent, când a devenit primul artist care depășește 50 de miliarde de accesări pe Spotify.
"Alianța noastră cu Spotify depășește o relație comercială, așa cum am spus deja de multe ori. Este o relație strategică prin care căutăm să unim două lumi capabile să trezească emoții precum muzica și fotbalul.
Acum, cu această acțiune, vedem un nou exemplu al acestei voințe și spiritul inovator al colaborării noastre. Pentru prima dată în istoria noastră, am schimbat siglasponsorului principal de pe tricouri, oferind spațiul frontal unui artist de renume internațional precum Drake, câștigător a patru premii Grammy și care a doborât deja diferite recorduri, inclusiv acela de a fi primul artist care a realizat 50 de miliarde de streamuri pe Spotify.", a declarat Juli Guiu, vicepreședintele departamentului de Marketing de la FC Barcelona, citat de Sport.es.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Distribuie acest articol
Meciuri asemănătoare
Promo
Promo