Chelsea a dat peste cap toate calculele speciaștilor în sezonul trecut și a reușit să câștige pentru a 2-a oară în istorie Champions League. Londonezii s-au impus în marea finală cu 1-0 contra lui Manchester City, unicul gol al partidei fiind marcat de Kai Havertz.
La câteva luni distanță de la succesul istoric, șefii departamentului de marketing al clubului de pe Stamford Bridge au decis să lanseze o ediție limitată de tricouri care să marcheze triumful de la Porto. Cele mai importante momente ale finalei au fost imprimate pe aceste tricouri și stocul de doar 420 de bucăți s-a epuizat în numai câteva ore.
Citește și:
Premier League
Chelsea, ce lovitură! Londonezii au perfectat transferul unuia dintre marii absenți de la Mondial
ACUM 6 ORE

Chelsea, criticată de fani în mediul on-line

Totuși, majoritatea fanilor "albaștrilor" nu au primit cu mare entuziasm inițiativa clubului, fiind revoltați în special de prețul foarte mare al unui tricou: 195 de £. În plus, suporterii s-au revoltat și pentru că designul folosit a fost după echipamentul din acest sezon, nu după cel din stagiunea trecută, pe care elevii lui Tuchel l-au îmbrăcat în finala Champions League.
Fanii au declanșat o adevărată revoluție în mediul on-line și au criticat în termeni duri ideea.
"Poate aș fi luat în considerare să-l cumpăr dacă era tricoul din sezonul trecut, cu care am câștigat UCL", a scris un fan pe Twitter.
"Aș plăti 195 de lire doar pentru a mă asigura că nu trebuie să privesc o asemenea monstruozitate", a completat un altul.
"Ne cred copii de 10 ani. Acest club trebuie să să înceapă să facă tricouri mai clasice.", a punctat un alt suporter al campioanei Europei.
LG iți aduce mai aproape transmisiunile Eurosport din sporturile de iarnă.
https://i.eurosport.com/2021/10/18/3239116.jpg
Fotbal
EXCLUSIV | Interviu cu Adrian Avasâlcăi, singurul antrenor român de la Academia lui Chelsea
20/11/2022 LA 06:34
Cupa Mondială FIFA
Campionatul Mondial 2022 | Cine se califică mai departe din Grupa H? Portugalia are prima șansă
16/11/2022 LA 20:27