Lionel Messi a răbufnit în minutul 120+1 al partidei dintre Barcelona și Athletic Bilbao, din finala Supercupei Spaniei. După o partidă în care n-a reușit să creeze foarte multe ocazii de gol, căpitanul catalanilor a avut o reacție neașteptată în secundele de final, la scorul de 3-2 pentru basci.
În încercarea unui ultim atac care să aducă egalarea pentru trupa lui Ronald Koeman, Messi a sprintat către poarta lui Bilbao și, pe drumul său, l-a trântit la pământ pe Asier Villalibre, deși mingea nu se mai afla în posesia lui.
Starul Barcelonei l-a lovit cu palma peste cap pe adversarul său și, în urma intervenției tehnologiei VAR, arbitrul central Jesus Gil Manzano l-a eliminat pe Messi, marcând o premieră: primul cartonaș roșu primit de Messi la Barcelona.
Liga
Ernesto Valverde: "E mai bine ca oamenii să nu știe adevărul despre Leo Messi"
19/08/2021 LA 14:39

Messi riscă o suspendare de până la 12 meciuri, după ce a fost eliminat în Supercupa Spaniei

În raportul de la finalul meciului, Gil Manzano a scris că "Messi a fost eliminat pentru că a lovit un adversar cu mâna, folosind forță excesivă în timp ce mingea se afla în joc". Totuși, centralul partidei a scos în evidență și faptul că "Messi nu se afla în zona mingii" în momentul în care a produs faultul.
În cazul în care comitetul competiției va eticheta gestul lui Messi drept "agresiune", atunci căpitanul Barcei ar putea fi suspendat între 4 și 12 meciuri. Dacă gestul său nu va fi considerat unul extrem, atunci va lipsi între 1 și 3 partide.
Indiferent de verdictul final, Messi va lipsi aproape sigur în următorul duel, cu Cornella, din Cupa Spaniei (21 ianuarie).
Liga
Laporta, atac fără precedent la Bartomeu: "A ruinat Barcelona!" Care este noul plafon salarial
16/08/2021 LA 11:19
Liga
"Nu sunt bani!" Leo Messi și-a anunțat colegii de la Barcelona că pleacă de la echipă pe WhatsApp
12/08/2021 LA 17:59