Șefii Barcelonei încearcă să rezolve cât mai multe din problemele financiare ale clubului, care are datorii care se ridică la peste 1,4 milioane de euro. Astfel, catalanii lucrează acum la semnarea unei înțelegeri extrem de valoroase.
Potrivit presei din Spania, oficialii de pe Camp Nou sunt dispuși să cedeze 49% din pachetul de acțiuni cu privire la branding-ul și marketing-ul clubului, negociind cu consorțiul condus de Fanatics și Investindustrial.
Suma pe care Barcelona ar urma să o încaseze de la americani se ridică la 200 de milioane de euro, acești bani urmând a mai calma puțin apele în cadrul clubului blaugrana.
Liga
Lewandowski i-a spus lui Xavi ce își dorește pentru a semna cu Barcelona! Ce pretenții are polonezul
20/05/2022 LA 07:40
Conform jurnaliștilor de la As.com, unul dintre principalele avantaje pe care le vor păstra catalanii este legat de faptul că aceștia vor continua să aibă primul cuvânt de spus în proiectele de marketing, fiind acționari majoritari.
Citește și:

CÂT VOR ÎNCASA ÎN TOTAL CATALANII DE LA SPOTIFY

Barcelona va încasa o sumă importantă de bani și de la Spotify. Stadionul catalanilor își va modifica denumirea în Spotify Camp Nou începând cu sezonul următor, ca urmare a unui contract semnat de catalani cu serviciul de streaming de muzică.
Pe lângă redenumirea arenei, parteneriatul dintre Barcelona și Spotify, oficializat la jumătatea lunii martie, presupune și prezența logo-ului serviciului de muzică pe tricoul de joc atât al echipei de băieți, cât și al celei de fete, în următoarele patru sezoane.
Serviciul de muzică va sponsoriza, de asemenea, tricourile de antrenament ale formației blaugrana din sezonul următor, pe o perioadă de trei ani. Potrivit Sport.es, clubul condus de Joan Laporta va încasa cel puțin 435 de milioane de euro de la multinaționala suedeză.
Din această sumă totală, pentru prezența logo-ului Spotify pe tricoul de joc al Barcelonei, clubul blaugrana va încasa anual 57,5 milioane de euro, la care se pot adăuga alte 2,5 milioane drept bonusuri care sunt foarte ușor de obținut, potrivit sursei citate. Astfel, doar pentru asta catalanii vor încasa până la 240 de milioane de euro.
În plus, pentru sponsorizarea tricourilor de antrenament ale formației blaugrana, clubul va primi 5 milioane de euro pe sezon, totalizând 15 milioane de euro în următorii 3 ani.
În ceea ce privește redenumirea stadionului Camp Nou, în primii 4 ani de contract Barcelona va primi 5 milioane de euro pe sezon, pentru ca în următorii 8 ani suma să fie de 4 ori mai mare, 20 de milioane de euro pe sezon. În total, din modificarea denumirii arenei în Spotify Camp Nou, clubul va încasa 180 de milioane de euro.
Premier League
3 cluburi din Premier League, pe urmele unui jucător de la Barcelona! Cine a demarat discuțiile
19/05/2022 LA 07:21
Liga
Barcelona își poate aduce întăriri de la o rivală din La Liga! Jucătorii care i-au fost oferiți
17/05/2022 LA 17:00