Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Camp Nou va fi redenumit. Noul nume al stadionului Barcelonei, după parteneriatul cu Spotify

Nicu Savin

Publicat 15/03/2022 la 23:29 GMT+2

Stadionul catalanilor își va modifica denumirea în Spotify Nou Camp începând cu sezonul următor, ca urmare a contractului semnat de catalani cu serviciul de streaming de muzică. Camp Nou va fi astfel rebranduit pentru prima dată în istorie, la 65 de ani de la construcția sa.

Barcelona y Nápoles se enfrentaron en un Camp Nou vacío

Credit imagine: Getty Images

Articol scris de Andrei Nicolae
Camp Nou a fost inaugurat pe data de 24 septembrie 1957 și a fost urmașul arenei ce a purtat denumirea Camp de Les Corts. Denumirea de Camp Nou nu a fost cea oficială decât după sezonul 2000/2001, când membrii clubului au votat redenumirea stadionului ce se numea Estadi del FC Barcelona în Camp Nou, cum era cunoscut popular.
Arena din Catalunia a găzduit meciuri extrem de importante, începând cu finala Cupei Cupelor din 1972, dintre Rangers și Dinamo Moscova, câștigată de scoțieni. De asemenea, stadionul a fost folosit la Cupa Mondială din 1982, disputată în Spania, găzduind cinci meciuri, inclusiv semifinala dintre Italia și Polonia, în care Squadra Azzurra s-a impus. Pe Camp Nou s-a jucat și finala dramatică de Champions League din 1999, câștigată de Manchester United în fața lui Bayern Munchen, după două goluri marcate în prelungiri.
Citește și:

FC Barcelona a oficializat acordul cu Spotify

Parteneriatul dintre Barcelona și Spotify presupune prezența logo-ului serviciului de muzică pe tricoul de joc atât al echipei de băieți, cât și al celei de fete, în următoarele patru sezoane. Serviciul de muzică va sponsoriza de asemenea tricourile de antrenament ale formației blaugrana din sezonul următor, pe o perioadă de trei ani.
Spotify și Barcelona vor lucra împreună, pentru a crea o platformă mai mare pentru artiști din toată lumea, în scopul de a promova muzica lor. De asemenea, arena redenumită a catalanilor va putea reprezenta o locație pentru desfășurarea unor evenimente. Viziunea parteneriatului este de a crea interacțiuni între artiști și comunitatea de fani a catalanilor.
Joan Laporta, președintele Barcelonei, este încântat de contractul încheiat cu serviciul de muzică: "Parteneriatul ne va permite să continuăm să aducem clubul mai aproape de fanii săi și să îi facem să simtă, și mai mult, că fac parte din familia Barca, prin experiețe unice, combinând două activități precum entertainment-ul cu fotbalul, făcând posibilă pentru noi conectarea cu noi audiențe în jurul lumii."
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo