PSG nu a fost niciodată un club care să dea înapoi în ceea ce privește promovarea propriului brand iar campionii din Franța au ajuns la multe acorduri comerciale cu diverși parteneri și proiecte în ultimii ani.
Transformarea recentă a parizienilor într-unul dintre cele mai bogate cluburi din lume, vechimea mică a clubului (anul viitor PSG va sărbători 50 de ani de existență) îi determină pe patroni să profite de orice ocazie pentru a genera venituri.
În cel mai recent astfel de efort, PSG s-a aliat cu SUPER73 pentru a lansa propria serie limitată de biciclete electrice, care pot fi cumpărate pentru 1.670 de euro.
Ligue 1
Mbappe i s-a destăinuit lui Ander Herrera, în august: "Rămân aici, frate, rămân!"
ACUM 11 ORE
Acesta nu este singurul parteneriat inedit al francezilor. În octombrie, PSG a ajuns la un acord cu Guassin Group, care va folosi baza de antrenamente a PSG pentru a testa mașinile lor fără șofer precum și alte tehnologii asociate. Tot în această toamnă, clubul francez a anunțat că a început un parteneriat prin Deliveroo, prin care fanii de la meciuri pot primi mâncare direct la locurile lor din stadion.
Liga
Decizia de ultimă oră pe care Real Madrid a luat-o în cazul lui Mbappe! "Nu mai vorbim"
ACUM 14 ORE
Ligue 1
Messi, mină de aur pentru PSG. E aproape neverosimil cât a câștigat clubul într-o lună
ACUM 17 ORE