Eurosport

PSG a lansat o serie limitată de biciclete electrice

PSG a lansat o serie limitată de biciclete electrice

05/11/2019 la 15:32Actualizare 05/11/2019 la 15:38

Paris Saint-German a lansat o bicicletă electrică în culorile clubului, aceasta fiind doar cea mai recentă încercare a clubului francez de a-și extinde brandul.

PSG nu a fost niciodată un club care să dea înapoi în ceea ce privește promovarea propriului brand iar campionii din Franța au ajuns la multe acorduri comerciale cu diverși parteneri și proiecte în ultimii ani.

Transformarea recentă a parizienilor într-unul dintre cele mai bogate cluburi din lume, vechimea mică a clubului (anul viitor PSG va sărbători 50 de ani de existență) îi determină pe patroni să profite de orice ocazie pentru a genera venituri.

În cel mai recent astfel de efort, PSG s-a aliat cu SUPER73 pentru a lansa propria serie limitată de biciclete electrice, care pot fi cumpărate pentru 1.670 de euro.

Acesta nu este singurul parteneriat inedit al francezilor. În octombrie, PSG a ajuns la un acord cu Guassin Group, care va folosi baza de antrenamente a PSG pentru a testa mașinile lor fără șofer precum și alte tehnologii asociate. Tot în această toamnă, clubul francez a anunțat că a început un parteneriat prin Deliveroo, prin care fanii de la meciuri pot primi mâncare direct la locurile lor din stadion.