PSG nu a fost niciodată un club care să dea înapoi în ceea ce privește promovarea propriului brand iar campionii din Franța au ajuns la multe acorduri comerciale cu diverși parteneri și proiecte în ultimii ani.
Transformarea recentă a parizienilor într-unul dintre cele mai bogate cluburi din lume, vechimea mică a clubului (anul viitor PSG va sărbători 50 de ani de existență) îi determină pe patroni să profite de orice ocazie pentru a genera venituri.
În cel mai recent astfel de efort, PSG s-a aliat cu SUPER73 pentru a lansa propria serie limitată de biciclete electrice, care pot fi cumpărate pentru 1.670 de euro.
Fotbal
"Mbappe e noul Pele!" Arsene Wenger, convins că starul lui PSG va câștiga Balonul de Aur
26/01/2022 LA 16:48
Acesta nu este singurul parteneriat inedit al francezilor. În octombrie, PSG a ajuns la un acord cu Guassin Group, care va folosi baza de antrenamente a PSG pentru a testa mașinile lor fără șofer precum și alte tehnologii asociate. Tot în această toamnă, clubul francez a anunțat că a început un parteneriat prin Deliveroo, prin care fanii de la meciuri pot primi mâncare direct la locurile lor din stadion.
Ligue 1
Neymar a recunoscut că a vrut să plece de la PSG în 2021! De ce a luat această decizie
26/01/2022 LA 11:58
Premier League
4 antrenori pe lista scurtă a lui Manchester United! Cine i-ar putea lua locul lui Ralf Rangnick
24/01/2022 LA 11:52