Cu o sumă de 543.185 de lire încasată din postări, "diavolii roșii" sunt urmați pe podium de Chelsea (540.277 lire) și Arsenal (373.706 lire), în timp ce Manchester City (369.846 lire) și Liverpool (313.401 lire) ocupă abia pozițiile 4, respectiv 5.
Per total, formațiile din Premier League au încasat 3,3 milioane de lire din postările comerciale de pe Instagram, începând cu luna august a anului trecut. Marketerii britanici de la Online Casinos au demarat acest studiu, analizând puterea din mediul online a fiecărei echipe din topul fotbalului englez. Aceștia au calculat numărul de postări comerciale ale fiecărui jucător și au estimat veniturile lor totale din stagiunea actuală. Apoi au adunat sumele respective și au obținut clasamentul cluburilor.
În ciuda dificultăților întâmpinate pe teren în multe momente, Manchester United este lider la capitolul veniturilor încasate din Instagram. Jucătorii lui Ole Gunnar Solskjaer au câștigat împreună 543.185 de lire din postările comerciale. Andreas Pereira (94.214 de lire), Brandon Williams (66.299 lire) și Harry Maguire (55.831 lire) sunt jucătorii de la United cu cele mai mari sume câștigate din promovarea brandurilor și produselor pe Instagram.
Premier League
El e "cel mai dorit" jucător din lume: are deja 6 oferte, urmând a pleca gratis de la clubul actual
IERI LA 11:55
https://i.eurosport.com/2020/05/06/2815343.jpg

Dani Ceballos, lider în clasamentul individual

Chelsea se află pe locul secund în clasamentul respectiv, cu un total de 540.277 lire, în timp ce rivala din Londra, Arsenal, se află pe poziția a 3-a. Începând cu luna august, "tunarii" au încasat 373.706 lire, iar Dani Ceballos a avut o contribuție uriașă. Mijlocașul împrumutat de Real Madrid este lider în ierarhia individuală, cu 101.193 de lire sterline câștigate promovând branduri pe contul său cu 1,9 milioane de urmăritori. Andreas Pereira (94.214 lire) și Ilkay Gundogan (80.257) completează podiumul individual.
https://i.eurosport.com/2020/05/06/2815342.jpg

Liverpool, abia pe locul 5

Liverpool este lider în sezonul curent din Premier League, fiind foarte aproape să câștige primul titlu de campioană după o pauză de 30 de ani. Cu toate acestea, "cormoranii" sunt departe de primul loc când vine vorba de promovarea brandurilor pe Instagram. Aceștia se află abia pe poziția a 5-a în ierarhia realizată de marketerii britanici, cu 313.401 de lire obținute în stagiunea curentă. Giorgino Wijnaldum este jucătorul de la Liverpool cu cele mai mari încasări din promovarea brandurilor: 55.831 de lire.
Nici Manchester City, campioana en-titre din Anglia, nu strălucește la acest capitol, ocupând locul 4, cu 369.846 lire. Tottenham, o altă echipă angrenată în lupta pentru locurile de Champions League, se află departe de podiumul de pe Instagram, reușind să câștige 124.907 de lire în acest sezon.
În același timp, studiul arată că 151 dintre cei 400 de jucători din Premier League au hotărât să nu-și utilizeze conturile de Instagram pentru promovare și comercializare. Aici se poate aminti faptul că Paul Pogba și Mohamed Salah au împreună peste 70 de milioane de umăritori, însă au câștigat doar 14.500 de lire în actualul sezon.
Canalele Eurosport nu sunt disponibile în rețelele Telekom și NextGen, însă ele se regăsesc în continuare la principalii operatori de pe piață. Pentru a le putea urmări din nou, vă rugăm să le solicitați operatorului Telekom, prin apel la Serviciul Relații Clienți (021.404.1234 / 0766.12.1234) sau pe canalele oficiale de comunicare ale acestuia.
Premier League
Moment fabulos cu Sir Alex: "A luat-o razna la telefon, înjura și urla. Știți ce a făcut mama?"
IERI LA 09:31
Premier League
United a renunțat la Rice și pregătește transferul anului. Mutarea care o face cea mai bună din lume
IERI LA 08:29