Getty Images

Efectul Ronaldo. Sumele uriașe primite de Juventus de la sponsori de când a venit portughezul

Efectul Ronaldo. Sumele uriașe primite de Juventus de la sponsori de când a venit portughezul

13/02/2020 la 12:43Actualizare 13/02/2020 la 13:12

Transferul lui Cristiano Ronaldo la Juventus a dus clubul italian la un alt nivel în ceea ce privește sponsorizările.

Marți, Juventus a anunțat prelungirea contractului cu unul dintre principalii sponsori - Allianz - până în 2030. Conform acestui nou acord, campioana Italiei va primi 103 milioane de euro pentru următorii zece ani.

Astfel, compania de asigurări va avea logo-ul prezent pe echipamentele de antrenamente ale lui Juventus și pe spatele tricourilor de joc ale echipei feminine. De asemenea, Allianz și-a asigurat și drepturile de nume asupra stadionului. Juventus va primi doar 10 milioane de euro pe an, însă de când Cristiano Ronaldo a ajuns la Torino pe 10 iulie 2018, toți sponsorii principali ai clubului și-au reînnoit contractele cu gigantul din Serie A, ceea ce demonstrează influența extraordinară a portughezului privind situația financiară de la Juve.

Cristiano Ronaldo

Deși Cristiano are un contract de sponsorizare cu Nike până în 2016, sponsorul tehnic al lui Juventus, Adidas, și-a prelungit și el acordul cu italienii în urma sosirii lui Ronaldo. Când Cristiano era la club de șase luni, Adidas a semnat o prelungire de șase ani cu Juve, până în 2027 și a dublat plata de la 23,25 milioane de euro până la 51 de milioane de euro pe an. Mai mult, Juventus a primit un bonus de 15 milioane de euro.

Un alt partener comercial care a ajuns la un nou acord cu Juve este Jeep, filială a grupului Fiat Chrysler, companie care aparține familiei Agnelli. Jeep a decis să își mărească investiția de la 17 milioane de euro la 42 de milioane pe sezon.

Cristiano Ronaldo este sportivul cu cei mai mulți urmăritori pe Instagram din lume. De când numele ”Ronaldo” a apărut pe tricoul alb-negru, clubul s-a alăturat elitei - cluburile care câștigă peste 100 de milioane de euro din sponsorizări: Barcelona (Nike și Rakuten), Real Madrid (Adidas și Fly Emirates) și Manchester United (Adidas și Chevrolet), printre altele.

Canalele Eurosport nu sunt disponibile în rețelele Telekom și NextGen, insa ele se regasesc in continuare la principalii operatori de pe piata. Pentru a le putea urmări din nou, vă rugăm să le solicitați operatorului Telekom, prin apel la Serviciul Relații Clienți (021.404.1234 / 0766.12.1234) sau pe canalele oficiale de comunicare ale acestuia.