Inter a primit o lovitură grea din punct de vedere financiar, la numai câteva zile după ce Suning Group - grupul de investitori care deține pachetul majoritar de acțiuni al italienilor - a anunțat încheierea activității de la Jiangsu, un alt club aflat în subordinea familiei Zhang.
Astăzi, Inter a aflat că legendara companie Pirelli va încheia celebrul parteneriat de sponsorizare pe care l-a început cu echipa de pe Giuseppe Meazza în sezonul 1995/1996. Începând de atunci, logo-ul firmei producătoare de anvelope a stat la loc de cinste pe tricourile "nerazzurrilor".
https://i.eurosport.com/2015/08/18/1665756.jpg
Serie A
Milan și-a lansat noul echipament pentru sezonul 2021/2022
ACUM 2 ORE

Inter și Pirelli vor încheia legendarul parteneriat de sponsorizare

Colaborarea dintre cele două părți, estimată la 10 milioane de lire/sezon (plus bonusuri), va fi încheiată în vară, la finalul sezonului. Anunțul a fost făcut chiar de Marco Tronchetti Provera, directorul executiv de la Pirelli:
"Suntem în discuții cu Alessandre Antonello, Beppe Marotta și ceilalți directori ai lui Inter. Nu vom mai îndeplini rolul de sponsor al lui Inter, dar relația cu clubul va continua", a spus Provera, pentru Gr Parlamento.
Potrivit presei din Italia, Evergrande Group, compania de dezvoltări imobiliare din China, este principala favorită să înlocuiască legendara firmă Pirelli pe postul de sponsor al lui Inter.
Rămâne de văzut cum va fi afectată Inter de decizia acționarilor Suning Group de a înceta activitatea lui Jiangsu. Conducătorii chinezi caută de 6 luni cumpărător pentru legendara echipă italiană și deja există fonduri de investiții americane interesate de Inter, iar afacerea ar putea fi încheiată în vară.
Serie A
Ședință de urgență la Juventus, după dezastrul cu Milan. Anunțul făcut de Gazzetta dello Sport
ACUM O ZI
Serie A
Roberto De Zerbi, asaltat de oferte! Antrenorul lui Chiricheș e dorit de o forță din afara Italiei
IERI LA 07:30