Stadionul Nou Camp al catalanilor și-a schimbat denumirea în Spotify Camp Nou începând cu 1 iulie 2022, ca urmare a contractului semnat de catalani cu serviciul de streaming audio.
Spotify și Barcelona vor lucra împreună, pentru a crea o platformă mai mare pentru artiști din toată lumea, în scopul de a promova muzica lor. De asemenea, arena redenumită a catalanilor va putea reprezenta o locație pentru desfășurarea unor evenimente. Viziunea parteneriatului este de a crea interacțiuni între artiști și comunitatea de fani a catalanilor.

Figuri representative pe fațada stadionului

Liga
Barcelona a dat lovitura! A obținut banii necesari pentru înregistrarea transferurilor verii
ACUM 3 ORE
În cadrul înţelegerii dintre cele două părţi, compania suedeză devine şi "Title Partner" al stadionului, care începând de vineri afişează pe faţada sa figurile unor jucători şi jucătoare ale grupării "blaugrana": Pedri, Maria Leon, Ansu Fati, Alexia Putellas, Pierre-Emerick Aubameyang sau Aitana Bonmati, precum şi noul nume Spotify Camp Nou în centru şi pe părțile laterale.
În calitate de partener principal, Spotify va figura din sezonul 2022-2023, timp de patru ani, pe partea frontală a tricourilor echipelor masculină şi feminină de la FC Barcelona, precum şi pe partea din faţă a echipamentului de antrenament al ambelor formaţii, în următorii trei ani.
Pentru prezența logo-ului Spotify pe tricoul de joc al Barcelonei, clubul blaugrana va încasa anual 57,5 milioane de euro.
Potrivit cotidianului El Mundo Deportivo, acordul dintre Spotify şi FC Barcelona va aduce beneficii totale de 435 de milioane de euro clubului catalan, în perioada 2022-2026.
Liga
Cum arată topul favoritelor la câștigarea titlului în La Liga, înainte de startul sezonului 2022/23
ACUM 4 ORE
Liga
Remarca incomodă făcută de Xavi la adresa lui Lewandowski! Ce a spus antrenorul Barcelonei în 2021
ACUM 5 ORE