Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Inter - Pirelli, unul din cele mai lungi parteneriate din fotbal va fi modificat după 26 de ani

Stefan Toma

Actualizat 22/07/2021 la 11:14 GMT+3

Inter și Pirelli - ultima dată când "Nerazzurri" au jucat cu alt sponsor principal imprimat pe tricouri a fost secolul trecut, când Dennis Bergkamp a jucat pentru clubul milanez, iar 17 jucători din echipa actuală nici măcar nu erau născuți. După 26 de ani, actualii campioni au introdus un nou sponsor pe tricouri: Chiliz $ CHZ, principalii furnizori de blockchain pentru industria mondială de sport

Eriksen în tricoul lui Inter, sezonul 2021/22

Credit imagine: SID

Noul parteneriat își propune promovarea "$INTER Fan Token", care va fi lansat în curând pe Socios.com. Noul partener global al "Nerazzurrilor" își dorește să devină un loc de întâlnire digital pentru fanii internaționali ai lui Inter, iar parteneriatul reflectă efortul clubului de a crea o experiență unică pentru fani.
Prin "$INTER Fan Token", actualii campioni ai Italiei vor crea noi experiențe pentru suporterii Inter Milan din întreaga lume. Vor permite fanilor să devină parte a unei comunități digitale creată pe Socios.com. Vor fi nenumărate oportunități de implicare pe Socios.com pentru deținătorii "$INTER Fan Token", inclusiv șansa de a influența clubul într-o serie de decizii importante în fiecare sezon.
Peste 40 de organizații sportive importante s-au asociat cu Socios.com pentru a lansa "Fan Tokens", inclusiv unele dintre cele mai mari cluburi de fotbal europene din Argentina și Portugalia, precum și echipele naționale de fotbal și o serie de echipe din F1, eSports și cricket.
Potrivit Calcio Finanza, "Nerazzurri" vor primi 20 de milioane de euro în 2021/22, iar Pirelli va rămâne sponsor, dar nu va mai fi prezent pe tricouri. Sponsorizarea este de două ori mai mare decât primesc rivalii de la AC Milan de la Emirates. În clasamentul din Serie A, Inter Milan se află acum pe locul 3, în spatele Juventus și Fiorentina.
Juventus primește 45 de milioane de euro pe sezon de la Jeep, iar Fiorentina câștigă 25 de milioane de euro din acordul cu Mediacom. Inter este urmată de Sassuolo, care primește 18 milioane de euro de la Mapei și de Roma, care primește 12 milioane de euro de la DigitalBits. Atât Fiorentina, cât și Sassuolo sunt sponsorizate de companii asociate proprietarilor de club. Acordul dintre Juve și Jeep se încadrează și el în aceeași categorie. Compania Jeep este deținută de un grup de firme care la rândul său este deținut de familia Agnelli-Elkan, care controlează și cel mai de succes club din Italia.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo