Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Au început să curgă contractele! Emma Răducanu, super-lovitură de imagine după US Open 2021

Irina Aldea

Actualizat 21/09/2021 la 13:38 GMT+3

Emma Răducanu a câștigat turneul de la US Open, reușind să impresioneze pe toată lumea. Sportiva de origine română a încasat 2,5 milioane de dolari după parcursul de vis de la Flushing Meadows, însă acesta este doar începutul, pentru că Emma a dat deja prima ei super-lovitură de imagine după ultimul turneu major al anului.

Emma Răducanu

Credit imagine: Eurosport

Emma Răducanu a câștigat turneul de la US Open, după ce a învins-o pe Leylah Fernandez în ultimul act de la New York, scor 6-4, 6-3. La doar a doua participare într-un Grand Slam, Emma Răducanu a uimit o lume întreagă, fiind prima jucătoare venită din calificări care câștigă un turneu major, fără a ceda set.
Parcursul fabulos al tinerei jucătoare britanice la US Open, încununat cu câştigarea trofeului, poate duce la un câştig de circa 20 de milioane de lire sterline în următorii doi ani pentru ea, iar acest lucru poate fi doar începutul, mai ales că marile companii vor să-și asocieze numele cât mai repede cu putință cu Emma Răducanu.

Emma Răducanu, lovitură de imagine uriașă după succesul de la US Open

Triumful extraordinar de la US Open i-a adus Emmei Răducanu și primul super contract: sportiva de origine română a devenit noul ambasador al celebrului brand de bijuterii Tiffany & Co, a anunțat chiar Emma pe contul personal de Instagram: "Sunt foarte încântată să mă alătur familiei iconice Tiffany & Co ca ambasador. A putea purta aceste bijuterii speciale în ultimele săptămâni a fost o onoare!", a transmis Emma.
Emma Răducanu a încasat un cec de 2,5 milioane de dolari pentru victoria din finala de la Flushing Meadows, contra canadiencei Leylah Fernandez, însă în curând acesta ar putea deveni mărunţiş pentru britanică. Originile sale româno-chineze, un joc de excepţie şi personalitatea sa seducătoare fac din Emma Răducanu ''un brand de aur'', potrivit unui expert în marketing.
Ea a apărut deja în revista britanică Vogue, ediţia pentru luna octombrie, iar brandurile globale majore începând de la modă la maşini şi bijuterii vor bate curând la porţile companiei se ocupă de imaginea sa, IMG: ''Nu există limită în ceea ce poate realiza pe teren. Deja există o cerere foarte mare în privinţa ei, iar dacă va continua pe drumul succesului la turneele majore din tenis va face din ea unul dintre sportivii cei mai atractivi pentru sponsori de pe planetă'', a afirmat Tim Lopez, directorul firmei de marketing sportiv CSM.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo