Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Modul inedit în care actualul sponsor al lui Kenin reușește să o țină pe sportivă alături de brand

Cristian Mihală

Publicat 10/02/2020 la 16:27 GMT+2

Sofia Kenin a devenit o mare țintă pentru Nike, producătorul de îmbrăcăminte care și-a făcut o tradiție din a-i sponsoriza pe cei mai în vogă jucători și jucătoare din SUA. Învingătoarea de la Australian Open nu ia în calcul însă să renunțe la actualul angajament cu FILA, care i-a promis, se pare, că își va putea crea singură ținutele pentru turnee.

Sofia Kenin avec le trophée de l'Open d'Australie.

Credit imagine: Getty Images

În 2018, brandul de îmbrăcăminte italian a reușit o lovitură de imagine, în condițiile în care a reușit să semneze un contract de sponsorizare cu Sofia Kenin, considerată de atunci o mare stea în devenire.
La aproape doi ani distanță, sportiva din SUA născută la Moscova a cucerit primul său turneu de Grand Slam, iar FILA nu poate decât să se felicite pentru inspirația avută.
Cum se întâmplă de obicei, Nike, poate cel mai mare brand de echipament sportiv, a devenit în ultima perioadă extrem de interesată de un parteneriat cu învingătoarea de la Melbourne. Potrivit baseline.tennis.com, sponsorul Simonei Halep a reușit la finalul anului trecut să semneze cu Amanda Anisimova pentru o "mică avere". Concret, conform sursei citate, semifinalista de la Roland Garros 2019 a primit un contract "apropiat de cel al Sharapovei", despre care s-a scris că ar fi câștigat 70 de milioane de dolari în cei 8 ani de când e îmbrăcată de Nike.
Acum, brandul american a devenit foarte interesat și de Kenin, iar din punct de vedere financiar sportiva din SUA ar fi avut doar de câștigat; dar aceasta nu ia în calcul o colaborare, cel puțin pentru moment. Învingătoarea de la Australian Open e cucerită de brandul italian și vrea să îi rămână fidelă mai ales că i s-a promis că va avea posibilitatea să își creeze singură ținutele. La nivel de putere financiară, FILA nu poate concura cu Nike, dar a găsit o metodă inedită de a o ține pe una dintre cele mai în vogă sportive din circuitul WTA alături de brand.
"Modul în care arăt pe teren e foarte important. Toate ținutele pe care producătorul mi le-a creat au fost impresionante și mi-ar plăcea să mă implic și eu în crearea ținutelor. Mi-ar plăcea să fiu fashion designer, voi vedea dacă mă pot descurca în acest domeniu", a explicat Kenin, potrivit forbes.com.
Canalele Eurosport nu sunt disponibile în rețelele Telekom și NextGen, însă ele se regăsesc în continuare la principalii operatori de pe piață. Pentru a le putea urmări din nou, vă rugăm să le solicitați operatorului Telekom, prin apel la Serviciul Relații Clienți (021.404.1234 / 0766.12.1234) sau pe canalele oficiale de comunicare ale acestuia.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo