Prin succesele înregistrate de ea a atras de-a lungul timpului o mulțime de fani în întraga lume, dar și atenția sponsorilor, care au fost încântați nu numai de rezultatele obținute de româncă, ci și de valorile și atitudinea pe care Simona le promovează în spațiul public.
Campioana din Constanța a purtat de-a lungul timpului mai multe branduri. În 2010, pe când nu era atât de cunoscută, ea a schimbat mai multe ținute de la Lotto și Fila. Totuși ea a început să pășească pe drumul succesului ,,sub aripa” francezilor de la Lacoste. În 2012, Simona bifa prezența în premieră în Top 50 WTA, însă rezultatele notabile au apărut cu adevărat în 2013, anul în care constănțeanca a cucerit șase titluri WTA: Nürnberg (finală cu Petkovic), 's-Hertogenbosch (Flipkens), Budapest (Meusburger), New Haven (Kvitova), Moscow și Sofia (Stosur în ambele finale). De asemenea, ea a încheiat sezonul 2013 pe locul 11 WTA, însă nu a petrecut prea mult timp în afara Top 10, iar la începutul lui 2014 a pătruns între primele cinci jucătoare ale lumii, moment în care interesul Adidas a crescut considerabil.

2014: Simona Halep rupe colaborarea cu Lacoste și semnează cu Adidas

Australian Open
Australienii au publicat programul primei zile. Djokovic va fi înlocuit de un Lucky Loser, Caruso
ACUM 4 ORE
Victoriile obținute pe bandă rulantă în 2013 i-ar fi obligat pe oficialii de la Lacoste să-i ofere Simonei un bonus considerabil de performață, fapt pe care francezii l-au dat uitării și nu au răsplătit-o pe româncă. La jumătatea lunii aprilie (2014), Simona (locul 5 WTA la acea vreme) nu a mai stat pe gânduri și a semnat cu germanii de la Adidas, alături de care jucătoarea noastră a devenit în premieră lider mondial în clasamentul WTA, în octombrie 2017.
De asemenea, Simona a mai disputat în echipamentele de la Adidas două finale de Grand Slam: Roland Garros 2014 (Sharapova) și Roland Garros 2017 (Ostapenko), ambele meciuri cedate în set decisiv. Primul titlu pe care Simona l-a cucerit în ținuta creată de Adidas a fost obținut chiar acasă, la București, în 2014 (Vinci). În echipamentele de la germani, Simona a câștigat în total 8 titluri: București 2014 (Vinci), Shenzhen 2015 (Bacsinszky), Dubai 2015 (Ka.Pliskova), Indian Wells 2015 (Jankovic), Madrid 2016 (Cibulkova), Bucharest 2016 (Sevastova), Montreal 2016 (Keys) șiMadrid 2017 (Mladenovic).

2018: Rochia comandată de pe internet și semnarea contractului cu Nike

Înțelegerea dintre Simona Halep și Adidas se sfârșea la finalul anului 2017, iar între cele două părți nu s-a ajuns la un acord pentru continuarea colaborării, fapt pentru care tratativele au intrat în impas. Românca de pe locul 1 WTA (ianuarie 2018) nu s-a grăbit să semneze cu un alt sponsor tehnic și și-a comandat de pe internet o rochie de culoare roșie în care a cucerit un titlu (Shenzhen) și a jucat o finală de Grand Slam (Australian Open), moment inedit în istoria tenisului mondial, ca o jucătoare de calibrul Simonei Halep să apară pe teren fără un sponsor.
"Cei din staff poartă tratative pentru un nou sponsor. Nu am haine branduite acum. Vreau să aleg ceva să-mi placă, e important să am un outfit frumos. O să vad ce-mi oferă viitorul. Sunt într-o perioadă interesantă, ca să fiu sinceră (râde). Sunt multe firme, nu știu care va fi, sigur va fi una... Acum (n.r. la Australian Open) o să port tot rochia roșie pe care am avut-o și la Shenzhen. În prezent, hainele le comand de pe internet. Trimit poza către o croitoreasă! E un site în China...și cineva din staff-ul meu m-a ajutat, iar în 24 de ore am avut ținuta. Îmi vine perfect! Deci, pe internet am rezolvat, acum se găsește orice! Oricum, nu-mi fac eu designul, doar aleg modelul. Bine, nu e nimic special, îmi place cum arată și gata", spunea Simona la acea vreme.
Chiar și așa, această situație nu a durat prea mult. Mai multe firme au intrat pe fir și s-au vehiculat în spațiul public nume uriașe ca Nike, Lacoste, Under Armour sau Uniqlo. Totuși, Simona a mizat pe cel mai mare brand de echipament sportiv din lume, Nike. Americanii și Simona au ajuns la un acord imediat și au bătut palma în februarie 2018 pentru un contract întins pe durata a patru ani. Primul turneu în care Simona a apărut în ținutele realizate de americani a fost Doha.

Simona Halep, pe culmile succesului alături de Nike și vânătoarea sponsorilor de a o semna

2018 a fost fără îndoială cel mai bun sezon al Simonei Halep în circuitul mondial, iar Nike s-a putut felicita în mod constant pentru alegerea făcută prin ,,semnarea” româncei. În primul rând, Simona a dominat cu adevărat clasamentul mondial în sezonul 2018 și a cucerit primul ei titlu de Grand Slam, la Roland Garros 2018, învingând-o în finală pe Sloane Stephens, și ea sponsorizată de Nike. De asemenea, ea a mai câștigat marele trofeu și la Montreal (Stephens). În 2019, Simona a cucerit cel de-al doilea trofeu major, la Wimbledon (S. Williams), tot în echipamentul Nike.
În total, Simona Halep are în prezent opt sponsori: Nike, Wilson, Dedeman, Mercedez-Benz, Banca Transilvania, Dorna, Rexona și Hublot, însă rămâne ținta constată a sponsorilor care ar da orice pentru a o putea ,,semna” pe cea mai bună jucătoare de tenis a României.
Australian Open
Specialiştii au dat verdictul: Simona Halep face un Australian Open mare. Care e finala preconizată
ACUM 17 ORE
Australian Open
"Vreau un duel Emma Răducanu - Simona Halep!" Care sunt avantajele româncei la Australian Open 2022
IERI LA 22:18