Scandal în Catalunya, acolo unde năbădăiosul jucător italian a fost nevoit să se recunoască învins înainte de finalul partidei. În confruntarea de azi cu ibericul Zapata Miralles, locul 147 ATP, Fognini a fost extrem de nervos. A pierdut primul set cu 0-6, dar în manşa secundă a părut că poate întoarce partida.
La 4-4 în setul secund, Fognini a fost descalificat, după ce un arbitru de linie i-ar fi transmis arbitrului de scaun că a fost înjurat de Fabio.
"Nu i-am spus nimic", s-a scuzat italianul, sugerând că şi-a vărsat nervii pentru că jocul nu îi mergea şi vorbele rostite nu au fost direcţionate către arbitrul de linie.
US Open
#ReveniriDeLegendă US Open | Nadal-Fognini, 2015, meciul care a demonstrat că Rafa e pământean
12/09/2021 LA 10:25

Fognini, descalificat după ce a înjurat, în urma unei greşeli de picior

Camerele TV nu au surprins nimic şi nici microfoanele de fond nu au ajutat. Totuşi, s-a mers pe mâna arbitrului de linie, iar italianul a fost descalificat.
Se pare că ar fi vorba de o greşeală de picior semnalată de arbitru de linie la minge de break pentru Zapata-Miralles, la 4-3 pentru italian (acesta revenise de la 0-3, iar în cele din urmă ibericul a obţinut breakul, egalând, 4-4); moment în care Fognini ar fi rostit câteva cuvinte "neortodoxe".
Extrem de nervos, Fognini a lovit cu racheta în fileu la final, nu l-a salutat pe arbitru, dar a mers să îşi felicite adversarul.
"Am plătit mereu pentru ce a am făcut, dar de data asta nu am ce să regret, pentru că nu am făcut nimic", a spus italianul după partidă, conform as.com.
Turneul de la Barcelona e transmis în direct de Eurosport.
National Bank Open
Rafael Nadal, chinuit de accidentare înainte de US Open! Ibericul s-a retras de la Toronto
11/08/2021 LA 05:52
Tokyo 2020
Fognini, protagonistul celui mai controversat moment de la JO: "Căldura mi-a luat mințile"
29/07/2021 LA 06:32