Într-un top zece al celor mai urmărite transmisiuni sportive de la Eurosport România, finala jucată sâmbătă, 27 ianuarie la Australian Open de Simona Halep s-a clasat direct pe locul întâi cu o audiență medie pe minut de 1.389.000 telespectatori din publicul național, în intervalul 10:23-13:47. Dintre aceștia, o treime au reprezentat-o telespectatorii din targetul comercial (all urban 18-49 +g): 392.500 în medie pe minut. La nivelul targetului urban (+g) s-a înregistrat o audiență medie de aproximativ 914.000 telespectatori.
Audiența înregistrată la finala din 2018 a fost aproape dublă față de fostul loc 1 în topul audiențelor Eurosport România: prima semifinală de Grand Slam din cariera Simonei Halep, cea împotriva Andreei Petkovic la Roland Garros în 2014. Aceasta înregistrase 800.500 telespectatori în medie/minut din publicul național +g dintre care 634.500 proveneau din mediul urban.
Simona Halep mai deține un record în topurile transmisiunilor Eurosport România. La nivelul targetului comercial (All Urban 18-49 guests), sportiva este personajul principal pentru 7 dintre cele mai urmărite 10 evenimente sportive transmise de Eurosport România. Toate reprezintă semifinale sau finale jucate de actualul număr 2 mondial la turnee de Mare Șlem.
Australian Open
Zverev - Albot - Australian Open
ACUM 34 MINUTE
La nivel național, cele 7 meciuri live jucate de Simona Halep la Australian Open au strâns în fața televizoarelor aproximativ 3,3 milioane de români, acestea fiind și cele mai urmărite meciuri ale unui jucător român prezent la Australian Open 2018. Topul celor 10 meciuri live ale participanților români este încheiat de meciurile Mihaela Buzărnescu - Caroline Wozniacki, Begu/Niculescu - Makarova/Vesnina și Begu/Niculescu - Brady/King.
Cu Simona Halep și Roger Federer în finalele de simplu, Eurosport România a reușit o audiență de peste 2,9 milioane telespectatori unici, dintre care 2 milioane din mediul urban.
Australian Open a deschis un an de maximă importanță pentru Eurosport. Telespectatorii vor putea urmări în exclusivitate unele dintre cele mai bune și mai mari evenimente din calendarul sportiv: Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang în februarie, Premier League (august - mai), MotoGP (martie - noiembrie), Roland Garros (mai - iunie), Cursa de 24 ore de la Le Mans în iunie, Turul Franței în iulie împreună cu Wimbledon și US Open la sfârșitul verii. Pentru toate aceste competitii sportive premium, Eurosport oferă brandurilor oportunități unice de asociere, care generează o expunere amplă pe tot parcursul anului 2018. Mărcile comerciale își pot valorifica mesajele prin proiecte speciale realizate în exclusivitate de Discovery Media (www.discoverymedia.ro), regia de vânzări media responsabilă de publicitatea canalelor din portofoliul Discovery România.
Sursă audiențe: Kantar Media Audiences / InfoSys+/ copyright ARMADATA S.R.L
Target: național + guests
https://i.eurosport.com/2018/02/02/2259640.jpg
Australian Open
Halep, avertizată de Wilander! De ce crede suedezul că românca va avea un meci greu cu Kovinic
ACUM O ORĂ