Naomi Osaka începe un nou capitol major în ceea ce privește valorificarea imaginii sale, lansând împreună cu producătorul american de echipament sportiv Nike o linie vestimentară proprie, ce aduce tribut etnicității sale diversificate.
Născută la Osaka, dintr-o mamă japoneză și un tată din Haiti, crescută în Statele Unite ale Americii, Naomi este definiția multiculturalității în tenisul zilei de astăzi. Iar colosul american care a făcut miliarde din valorificarea unor branduri precum Michael Jordan, Federer sau Nadal, au decis să pornească un angajament pe termen lung cu nipona, în speranța că vor reuși să creeze un nou brand care să dăinuie peste timp, dicolo de cariera sportivă a acesteia.
Prima asiatică ajunsă numărul unu în tenisul feminin își lansează în aceste zile colecția-capsulă promovând noul său logo, format din inițialele sale: N și O. Colecția va include tricouri, maiouri, top-uri sport, pantaloni de sport și acceesorii, Nike pregătind și o linie de încălțăminte sub brandul N.O. Nike și Naomi Osaka au colaborat cu foarte cunoscuta "COMME des Garçons" pentru design.
Tenis
Vești bune pentru Simona Halep înainte de Indian Wells! 3 nume uriașe, pe lista absențelor
ACUM 5 ORE
Noua colecție Naomi Osaka - Nike va fi lansată în Japonia și în SUA pe 16 noiembrie. În campania de promovare apare și sora lui Naomi, Mari.
Campioana US Open 2020 ocupă în prezent locul 3 în clasamentul mondial, după Ashleigh Barty și Simona Halep.

Nike: Naomi, da. Halep, ba

La începutul anului 2018, Simona Halep a semnat cu Nike un contract de 1,7 milioane de euro plus bonusuri. La un an și o lună distanță, Naomi Osaka a fost înregimentată de Nike în portofoliul lor, tot din tabăra marilor rivali de la Adidas, pentru o sumă de cinci ori mai mare.
Osaka a fost de la început o sportivă pentru care producătorul american a fost dispus să facă mari concesii. Japoneza a fost primul nume din lista impresionantă de staruri ale tenisului din tabăra Nike care a primit acceptul de a afișa inscripțiilor unor altor sponsori pe echipamentul său.
Tot Naomi Osaka este cea căreia îi revine onoarea de a avea propria linie de produse, chiar dacă prin Simona Halep, Nikă dăduse o lovitură de imagine extrem de importantă: când Halep s-a încoronat în premieră #1 mondial, firma americană revenea la rândul ei pe primul loc în tenisul feminin pentru prima dată în cinci ani - de la ultima săptămână a Serenei Williams în fotoliul de lider mondial. Simona Halep declara însă: "Eu nu pot decide culoarea echipamentului sau echipamentul pe care îl port. Cei de la Nike sunt șefii, iar eu port ce îmi oferă ei", declara Halep. Iar ceea ce Nike îi oferă Simonei Halep este banalul echipament pe care îl vezi la toate jucătoarele din prima mie sponsorizate de Nike.
Tenis
Ion Țiriac, cadou special pentru Simona Halep de ziua ei! Ce a primit în dar de la Darren Cahill
ACUM 8 ORE
Tenis
"E oribil! Să ne amintim că și sportivii sunt oameni!" Federer, despre comentariile negative
ACUM 11 ORE