Americanii de la Forbes au calculat și veniturile din publicitate obținute de către fiecare dintre sportivele de top. Primele 11 în clasamentul câștigurilor sunt jucătoare de tenis. Halep este pe locul 4.
https://i.eurosport.com/2019/12/18/2738734.png
Halep a fost liderul câștigurilor în 2018, iar Forbes anunța că sportiva din Constanța a încasat 10,2 milioane de dolari în acest an, cu aproape 20 de milioane mai puțin decât Serena Williams. Americanca de 37 de ani e prima în topul încasărilor cu 29,3 milioane. Noua senzație a tenisului mondial, Naomi Osaka a avut un an fantastic în care a ajuns la 24,3 milioane de dolari, din care 16 milioane au venit din sponsorizări. Japoneza a trecut de la Adidas la Nike și are mai mulți parteneri de pe piața japoneză. Angelique Kerber a avut un an mai slab decât Halep ca încasări din tenis, dar a câștigat mai mult din publicitate și a ajuns la finalul anului cu 11 milioane de dolari. Adidas, SAP, Generali, NetJets, Head & Shoulders, Yonex, Porsche, Rolex și Lavazza i-au adus 6,5 milioane.
Roland-Garros
Top 3 meciuri de urmărit în prima săptămână la Roland Garros pe tabloul feminin și pe cel masculin
IERI LA 12:35
https://i.eurosport.com/2019/12/13/2735528.jpg
Simona Halep are mai mulți sponsori internaționali ca Nike, Wilson, Mercedes-Benz și Hublot, dar pentru a ajunge la 4 milioane în 2019 a avut nevoie și de sponsorii regionali ca Dorna, Rexona și Banca Transilvania.
Roland Garros
Ce șanse are Simona Halep de a reveni în top 10 WTA! Chris Evert a analizat situația din clasament
20/05/2022 LA 08:13
Roland-Garros
Cine e Ana Konjuh, prima adversară a Simonei Halep de la Roland Garros 2022
19/05/2022 LA 18:22