Americanii de la Forbes au calculat și veniturile din publicitate obținute de către fiecare dintre sportivele de top. Primele 11 în clasamentul câștigurilor sunt jucătoare de tenis. Halep este pe locul 4.
https://i.eurosport.com/2019/12/18/2738734.png
Halep a fost liderul câștigurilor în 2018, iar Forbes anunța că sportiva din Constanța a încasat 10,2 milioane de dolari în acest an, cu aproape 20 de milioane mai puțin decât Serena Williams. Americanca de 37 de ani e prima în topul încasărilor cu 29,3 milioane. Noua senzație a tenisului mondial, Naomi Osaka a avut un an fantastic în care a ajuns la 24,3 milioane de dolari, din care 16 milioane au venit din sponsorizări. Japoneza a trecut de la Adidas la Nike și are mai mulți parteneri de pe piața japoneză. Angelique Kerber a avut un an mai slab decât Halep ca încasări din tenis, dar a câștigat mai mult din publicitate și a ajuns la finalul anului cu 11 milioane de dolari. Adidas, SAP, Generali, NetJets, Head & Shoulders, Yonex, Porsche, Rolex și Lavazza i-au adus 6,5 milioane.
Tenis
Simona Halep împlinește 30 de ani! Cum a fost anul 2021 pentru sportivă și ce urmează pentru ea
ACUM 2 ORE
https://i.eurosport.com/2019/12/13/2735528.jpg
Simona Halep are mai mulți sponsori internaționali ca Nike, Wilson, Mercedes-Benz și Hublot, dar pentru a ajunge la 4 milioane în 2019 a avut nevoie și de sponsorii regionali ca Dorna, Rexona și Banca Transilvania.
Tenis
Lovitura anului: Emma Răducanu este sfătuită să-l ia ca antrenor pe Darren Cahill
25/09/2021 LA 06:40
Tenis
Topul câștigurilor din tenis în 2021, eclipsat de Emma Răducanu! Ce loc surpriză ocupă Simona Halep
23/09/2021 LA 13:20