Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Primul mare contract al clubului Chelsea în era noului proprietar, Todd Boehly

Andrei Nicolae

Actualizat 12/05/2022 la 12:13 GMT+3

Chelsea a încheiat un contract de sponsorizare cu firma de criptomonede WhaleFin, în valoare de 20 de milioane de lire sterline pe an. Grupul de criptomonede înlocuiește compania coreeană Hyundai în 2022/23.

Romelu Lukaku of Chelsea celebrates after scoring their side's third goal with Hakim Ziyech during the Premier League match between Leeds United and Chelsea at Elland Road on May 11, 2022 in Leeds, England. (Photo by Stu Forster/Getty Images)

Credit imagine: Getty Images

Americanul Todd Boehly a devenit noul proprietar la Chelsea, zilele trecute, preluând clubul de la Roman Abramovich într-o afacere de 4,25 miliarde de lire sterline, care mai trebuie aprobată de Guvern și Premier League.
Iar primul anunț major al clubului în era noului proprietar este contractul de sponsorizare cu grupul de criptomonede WhaleFin. Noul sponsor va fi promovat pe mânecile de la tricou în sezonul 2022/23, iar valoarea contractului se ridică la aproximativ 20 de milioane de lire sterline, după cum informează Daily Mail. WhaleFin urmează să înlocuiască firma sud-coreeană Hyundai.
WhaleFin este o platformă de active digitale deținută de Amber Group, o companie cu sediul în Singapore. Iar afacerea este un mare impuls pentru Chelsea, pentru ceea ce va urma sub comanda lui Todd Boehly.

Primul mare contract al lui Chelsea în era noului proprietar, Todd Boehly

Acordul marchează prima mutare oficială a lui Chelsea pe piața cripto. Iar suma pe care o obține pe sezon este dublă față de pachetul actual cu Hyunadi. Cele două părți au semnat un acord pe 5 ani, în valoare de 50 de milioane de lire sterline (10 milioane de lire sterline pe an).
Citește și:
CEO-ul Chelsea, Guy Lawrence, a declarat: "Acesta este un parteneriat extrem de interesant pentru club, care ne aliniază cu una dintre cele mai avansate companii de active digitale din lume.
Pe măsură ce Amber Group continuă să-și extindă acoperirea platformei la nivel global, acum vor avea capacitatea nu doar de a vorbi cu sutele de milioane de fani fideli ai Chelsea din întreaga lume, ci și de a fi văzuți de miliardele care urmăresc Premier League în fiecare sezon."
WhaleFin plătește, de asemenea, aproximativ 35 de milioane de lire sterline pe an pentru a-și pune numele pe tricourile echipei Atletico Madrid.
Pe de altă parte, Chelsea ia în considerare înlocuirea principalului sponsor pe tricouri, compania Three, după cum a mai relatat sursa citată.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo