Campionul mondial Ronnie O’Sullivan a fost învins clar în finala Scottish Open de Mark Selby, scor 9-3, "Bufonul" luându-și revanșa pentru înfrângerea din semifinalele din urmă cu câteva luni, de la Crucible.
Un moment irelevant al jocului a stârnit însă noi controverse, după ce O’Sullivan a insistat să joace bila neagră, unica de pe masă, fiind oprit în cele din urmă de arbitru. În jocul al patrulea din finală, Serby își construise un avans de 51 de puncte, pe masa rămânând doar bilele roz și neagră. Englezul de 45 de ani a revenit la masă chiar și după ce Selby a reușit să trimită în buzunar bila roz, lăsând doar o singură bilă pe postav. Deși O’Sullivan s-a agitat pentru a executa următoarea lovitură, arbitrul a pus capăt jocului, declarându-l învingător pe Selby.

Ce a avut de spus O’Sullivan

Snooker
Higgins l-a lăsat fără cuvinte pe Ronnie O'Sullivan: "Nu am văzut în viața mea o așa închidere"
18/10/2021 LA 07:57
Așa cum a mai făcut-o de-a lungul acestei săptămâni la Milton Keynes, Ronnie O’Sullivan a declarat că a simțit că are nevoie de antrenament.
"Mark a continuat, iar eu nu vreau ca jucătorii să cedeze, pentru că vreau să joc fiecare bilă. Aș fi nevoit să fac o excursie în Leicester ca să joc împotriva lui Mark și să fac puțin antrenament, așa că îmi doream să scot maximul posibil de acolo. Însă arbitrul a spus că nu este permis așa ceva. Înveți o regulă nouă în fiecare zi!", a declarat O’Sullivan la finalul partidei.
Northern Ireland Open
Ronnie O'Sullivan, elogios la adresa lui John Higgins! Cu ce mare fotbalist l-a comparat pe scoțian
17/10/2021 LA 09:24
Northern Ireland Open
O'Sullivan, sarcastic cu privire la turneele Home Nations, după eșecul de la Openul Irlandei de Nord
15/10/2021 LA 08:12