Franța a câștigat Liga Națiunilor după ce a învins-o în finală pe Spania, cu scorul de 2-1. Oyarzabal a deschis scorul, Benzema a restabilit egalitatea, iar Mbappe a marcat golul victoriei francezilor, după o fază controversată.
Fotbalistul legitimat la PSG a plecat de la limita offside-ului și l-a învins pe Unai Simon. Golul a fost validat după consultarea VAR, însă reluările i-au determinat pe spanioli să reacționeze dur.
De exemplu, Eduardo Garcia, prezentator la Onda Cero, a susținut: "Faptul că acest gol nu a fost anulat este una dintre cele mai mari rușini din istoria VAR. E cea mai mare eroare de când există VAR. E un offside care trebuia semnalizat de asistent, nu de VAR".
Cupa Mondială FIFA
Mbappe a fost la un pas de naționala Camerunului! Motivul pentru care a ajuns să joace pentru Franța
ACUM 6 ORE

Ce i-a spus arbitrul lui Eric Garcia

Arbitrul finalei Ligii Națiunilor a fost englezul Anthony Taylor, ajutat din camera VAR de britanicii Stuart Attwell, Chris Kavanagh, Lee Betts și de olandezul Pol van Boekel.
După meci, Eric Garcia a dezvăluit ce i-a spus centralul după ce a validat golul francezilor: "A fost offside clar! Arbitrul mi-a spus că am încercat să joc mingea. Ce ar fi trebuit să fac? Să mă dau la o parte și să-l las să alerge? Se pare că ăsta este regulamentul", a mărturisit fundașul spaniol.
Despre regulamentul privind offside-ul a vorbit și Ion Crăciunescu, care a explicat la Digi Sport de ce nu a fost anulată reușita lui Mbappe.
"Ca să înțeleagă toată lumea și să nu mai fie confuzie, una este când vine mingea dintr-un adversar și nu ia în calcul, alta este să vină mingea de la un adversar și eu să încerc să joc mingea, să o degajez, dar nu reușesc și o lovesc foarte puțin. Nu s-a semnalizat offside la Mbappe pentru că devine offside numai dacă ar obține un avantaj. El a obținut un avantaj numai după ce adversarul a jucat mingea.
Nu contează dacă fundașul atinge sau joacă mingea. Nu scrie nicăieri la regulament că trebuie să aibă fundașul mingea sub control pentru a nu fi offside. A vrut să joace mingea, e clar, a fost greșeala lui. Nu se mai ia în calcul primul moment, când a plecat mingea. Asta e regula, n-ai ce să faci", a spus Crăciunescu.
Cupa Mondială FIFA
Luis Enrique l-a lăudat pe unul dintre veteranii din lotul Spaniei! Cine l-a impresionat la Mondial
ACUM 7 ORE
Cupa Mondială FIFA
Xavi a dezvăluit cine l-a impresionat în Qatar! Marele rival amintit și ce a spus despre Messi
ACUM 8 ORE