Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Toate privirile spre Beijing! Discovery celebrează 100 de zile până la Jocurile Olimpice de Iarnă

Irina Aldea

Publicat 26/10/2021 la 19:28 GMT+3

Acțiunea live a sporturilor de iarnă și un nou spectacol de divertisment stau la baza planurilor Discovery înainte de Beijing 2022. Chinyanganya a fost anunțat drept imaginea noului spectacol săptămânal Winter Pass. Andrew Georgiou: "Beijing 2022 reprezintă o oportunitate unică de a valorifica impactul și angajamentul record de care Discovery s-a bucurat pe platformele noastre!"

The Olympic flame is seen during the Beijing 2022 Olympic Flame Welcoming Ceremony at Beijing Olympic Tower on October 20, 2021 in Beijing, China.

Credit imagine: Getty Images

Pentru a marca 100 de zile până la Beijing 2022, Discovery și-a dezvăluit planurile care includ emisiuni și formate noi pentru a surprinde entuziasmul sezonului sporturilor de iarnă și pentru a pregăti acest eveniment cât mai bine cu putință. Valorificând poziția sa de gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa* și gama extinsă de acoperire live a sporturilor de iarnă, noile programe asigură posibilitatea publicului de a putea urmări pe cei mai buni sportivi din lume în fiecare săptămână până la Beijing.
Acoperind evenimentul pe Eurosport în peste 50 de piețe de pe continent, Discovery își va propune să deblocheze din nou puterea Jocurilor Olimpice, relatând cele mai motivante povești cu cei mai inspirați povestitori. Înainte de Beijing 2022, Discovery va încerca să spună mai multe povești în jurul acțiunii live și să ofere spectatorului o experiență mai captivantă prin analize mai profunde spuse de noi voci pentru a implica un public mai larg.
Programul și conținutul Discovery "Road To" vor include acțiuni live de pe tot globul în timpul sezonului de sporturi de iarnă 2021-22. În perioada premergătoare Jocurilor Olimpice de iarnă din februarie, Discovery va difuza peste 700 de ore de acoperire live a sporturilor de iarnă – cu 3.000 de ore în total – din toate cele patru colțuri ale globului. De la Vail la Val d’Isere și Lake Louise la Les Arcs, Discovery le va aduce milioanelor de fani pasionați din toată Europa tot ce e mai bun.
De asemenea, Discovery urmează să lanseze un program nou din 23 noiembrie, care va recapitula toată acțiunea și va prezenta cele mai recente opinii de la unele dintre cele mai mari nume din joc, în timp ce sportivii își încep pregătirile pentru Beijing 2022.
Spectacolul de o oră în cadrul Winter Pass va fi prezentat de Radzi Chingyangya, un prezentator pasionat și energic, care și-a făcut o carieră de succes atrăgând privirile fanilor de toate vârstele și care s-a dovedit extrem de popular în rândul telespectatorilor în timpul emisiunilor Eurosport la Tokyo 2020. În fiecare săptămână, spectacolul de o oră îl va avea în centru pe Radzi, care va vizita unele dintre cele mai pitorești locații pentru a oferi o prezentare largă a ceea ce urmează să vedem - inclusiv schi alpin de la Saint-Moritz, sărituri cu schiurile de la Turneul celor Patru Trambuline și patinaj viteză de la Heerenveen, oferind fanilor o imagine de ansamblu a tuturor zonelor din lumea sporturilor de iarnă.
Fiecare episod din Winter Pass va prezenta o serie de formate originale, inclusiv Athletes to Watch - asigurându-se că fanii se pot apropia de unii dintre sportivii care sunt pe urmele gloriei olimpice, sărbătorind în același timp unii dintre emblematicii olimpici de iarnă din vremuri trecute, cum ar fi Hermann, Maier, Matty Nykanen și Steven Bradbury în Essential Olympic Stories, realizat de Bridgestone. "Athletes to Watch" (10 episoade) și "Essential Olympic Stories powered by Bridgestone" (patru episoade) vor fi publicate pe platformele digitale Eurosport înainte de Beijing 2022.
  • Începând cu 26 octombrie - pentru a coincide cu reperul de 100 de zile rămase până la eveniment - și până pe 29 octombrie, Eurosport 1 va difuza două ore în formatul său Hall of Fame - privind retrospectiv spre unele dintre poveștile incredibile ale Jocurilor Olimpice de iarnă de la Torino, Vancouver, Soci și PyeongChang.
  • Pentru prima dată, marca sportivă premium Discovery – Eurosport – va fi Casa Olimpiadei din Franța.
  • Ca și în cazul Tokyo 2020, genialul studio Cube, cu realitate extinsă, în mai multe locații, va oferi din nou spectatorilor cea mai bună analiză – dar la Beijing 2022 vom avea parte de mai multe inovații care vor îmbunătăți și mai mult experiența de vizionare. Acestea vor fi dezvăluite în apropierea evenimentului.
  • Popularul imn produs exclusiv pentru Discovery de compozitorul premiat Steven Price în colaborare cu London Symphony Orchestra pentru Tokyo 2020 revine la Beijing 2022.
Andrew Georgiou, președintele diviziei de Sport al Discovery, a declarat: "În vreme ce Jocurile Olimpice de iarnă se apropie, la doar șase luni de la Tokyo 2020, Beijing 2022 prezintă o oportunitate unică de a valorifica impactul și angajamentul record de care Discovery s-a bucurat atât alături de fanii sportului, cât și în privința Jocurilor Olimpice în general".
"Un succes remarcabil la Tokyo 2020 a fost modul în care Discovery+ și platformele noastre digitale au transformat modul în care spunem poveștile. Ele nu numai că ajung la întregul public de acasă, dar se potrivesc perfect în afara acțiunii live. Acest lucru ne-a permis să spunem mai multe povești care rezonează cu și mai mulți oameni, în special prin realizarea unei conexiuni mai profunde cu sportivii, prin explorarea lumii în care trăiesc și prin descoperirea temelor din societatea mai largă de care sunt pasionați".
"Când combini această profunzime a povestirii cu gama noastră de neegalat de acoperire live a sporturilor de iarnă, suntem cel mai cuprinzător mijloc pentru a urmări călătoria către Beijing 2022. Atât PyeongChang 2018, cât și Tokyo 2020 au arătat cum succesul eroilor naționali a condus un public record către noi. Având în vedere că multe dintre piețele noastre majore sunt atât de pasionate în ceea ce privește sporturile de iarnă, ne pregătim pentru mai multe surprize din aceeași gamă".
Scott Young, vicepreședinte al diviziei de sport al Discovery, a declarat: "Nu vom lăsa nicio poveste nespusă în timp ce ne străduim să le transmitem fanilor poveștile care contează în preajma și în timpul Beijingului 2022. În persoana lui Radzi Chinyanganya, care își asumă acum un rol la nivel paneuropean pentru noul nostru program Winter Pass, avem un prezentator excepțional aflat într-o poziție perfectă, care vorbește telespectatorilor cu abordarea tinerească și inovatoare a povestirii pe care a demonstrat-o la Tokyo pentru Discovery Eurosport în Regatul Unit.
"Așa cum a făcut-o pentru acoperirea acțiunii de la Grand Slam-uri, studioul imersiv Cube s-a dovedit din nou extrem de popular în rândul spectatorilor și atleților deopotrivă în timpul Tokyo 2020. Așteptăm cu toții cu nerăbdare să dezvăluim această tehnologie genială în noua sa formă și îmbunătățită pentru Beijing 2022. Fanii se vor putea bucura de o analiză mai profundă din partea incredibilei noastre echipe de experți în sporturi de iarnă din toată Europa".
După ce a achiziționat drepturile în 2015, Discovery a susținut primele Jocuri Olimpice de iarnă la PyeongChang 2018, atingând atât un nivel record de vizionare liniară, cât și digitală pe platformele localizate ale Eurosport. Jocurile Olimpice de la Beijing 2022 încep oficial cu Ceremonia de deschidere vineri, 4 februarie, și vor fi difuzate prin Discovery+, Eurosport și aplicația Eurosport Player în peste 50 de piețe din Europa.
LG îți aduce mai aproape transmisiunile Eurosport din sporturile de iarnă.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo