Conform regulilor World Rugby, echipele care sunt prezente la ritualul Haka nu au voie să treacă de linia de mijloc a terenului. Franța a fost amendată cu 2900 de euro după un incident similar înaintea finalei Mondialului din 2011.
Joe Marler depășise linia de mijloc înaintea semifinalei de sâmbătă și a fost rugat de arbitrul Nigel Owens să se retragă. Marler, care era doar unul intre englezii intrați în jumătatea neozeelandeză, a refuzat să își schimbe poziția. World Rugby va analiza situația luni.
Rugby
Rezultat șocant la rugby! Echipa României a fost demolată în sferturile Campionatului European U18
02/10/2022 LA 18:54
Mișcarea a fost plănuită de antrenorul Eddie Jones și deși englezii știau că s-ar putea să fie amendați, au preferat să meargă mai departe. ”Am vrut să arătăm respect dar și să ne asigurăm că lor le este clar că suntem pregătiți de luptă”, a declarat Mako Vunipola.
Rugby
All-Blacks continuă seria incredibilă în fața Australiei pe teren propriu și este aproape de titlu
24/09/2022 LA 13:13
Rugby
Moment unic: Argentina, prima victorie din istorie în fața Noii Zeelande
27/08/2022 LA 14:54