Emma Răducanu, tun financiar de 3,5 milioane de euro! Cu ce sponsor a semnat campioana de la US Open
Publicat 26/12/2021 la 12:53 GMT+2
Emma Răducanu a fost în atenția mai multor sponsori importanți în acest an, după victoria de la US Open. Acum sportiva a semnat un nou contract, în valoare de 3,5 milioane de euro cu o cunoscută companie de telefonie, porivit The Mail on Sunday.
Emma Răducanu a câștigat turneul de la US Open, după ce a învins-o pe Leylah Fernandez în ultimul act de la New York, scor 6-4, 6-3. La doar a doua participare într-un Grand Slam, Emma Răducanu a uimit o lume întreagă, fiind prima jucătoare venită din calificări care câștigă un turneu major, fără a ceda set.
Parcursul fabulos al tinerei jucătoare britanice la US Open, încununat cu câştigarea trofeului, a anunțat pentru marile branduri intrarea pe piață a unei personalități care are un potențial fabulos. Drept urmare, la doar câteva săptămâni după anunțul parteneriatului cu Evian, Emma Răducanu a devenit ambasador global pentru British Airways, compania aeriană britanică.Azi, încă un brand se asociază cu tânăra sportivă din circuitul WTA.
- SIMONA HALEP A PLECAT SPRE AUSTRALIA! CARE E MARELE OBIECTIV PENTRU 2022 ȘI CUM A PETRECUT CRĂCIUNUL
- NOVAK DJOKOVIC NU VA JUCA LA ATP CUP, ANUNȚĂ PRESA SÂRBĂ! PREZENȚA LA AUSTRALIAN OPEN, TOT MAI NESIGURĂ
- SUPERSTIȚIA ÎN CARE A CREZUT EMMA RĂDUCANU ÎN SĂPTĂMÂNA FINALEI DE LA US OPEN! "NU AM VRUT SĂ RISC NIMIC"
Emma Răducanu, lovitură de imagine în valoare de 3,5 milioane de euro
Publicația The Mail on Sunday a anunțat azi că Emma Răducanu a purtat negocieri aprige timp de câteva săptămâni cu Vodafone, iar contractul este deja semnat în acest moment. Înțelegerea ar urma să fie anunțată în luna februarie. Acesta este al doilea contract important încheiat de Emma Răducanu, în această lună, după cel cu compania aeriană British Airways.
Campioana de la US Open ar putea depăşi zece milioane de lire sterline din contracte de sponsorizare, iar interesul crește tot mai mult pentru revelația anului în tenisul mondial feminin: "Aceasta este o lovitură pentru Vodafone. Oriunde merge Emma acum va avea sigla lor în apropiere. Este exact femeia pe care şi-o doresc: de succes, normală şi un model pentru tineri. Ea este literalmente alegerea perfectă. Experţii spun că este extrem de <marketabilă> pentru că este britanică, are imaginea potrivită şi vorbeşte fluent mandarina, ceva care este excepţional de important în Orientul Îndepărtat şi foarte util pentru organizaţiile mari", a declarat sursa citată.
În luna octombrie, la scurt timp după succesul de la Flushing Meadows, Emma Răducanu a devenit ambasador al mărcii de lux Dior. Anterior, jucătoarea a semnat un contract cu Tiffany & Co, devenind ambasador şi al acestei mărci de bijuterii, pentru o sumă estimată de presa engleză la aproximativ două milioane de lire sterline. Pe lângă aceste contracte, jucătoarea de tenis a încheiat parteneriate cu British Airways şi marca de apă minerală Evian. În plus, ea are contracte cu producătorii de echipament sportiv Nike şi Wilson.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Descarcă
Scanează
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo