Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

FC Barcelona și-a lansat noul echipament de deplasare! Fanii, extaziați de design-ul spectaculos

Nicu Savin

Publicat 27/06/2022 la 17:29 GMT+3

FC Barcelona și-a lansat astăzi echipamentul de deplasare pentru sezonul următor, iar fanii sunt extrem de încântați de modelul ales, în special de culoarea revoluționară și de faptul că harta orașului este imprimată pe tricouri.

El Barça presenta su segunda equipación para la temporada 2022/23, inspirada en los Juegos Olímpicos de 1992 | Twitter oficial del F.C. Barcelona

Credit imagine: Twitter

FC Barcelona este unul dintre cele mai populare echipe din lume, iar momentele în care sunt lansate noile game de echipamente sunt cu adevărat speciale. Fanii din toată lumea cumpără anual milioane de tricouri, astfel că cei responsabili de design încearcă mereu să surprindă, pentru a crește vânzările.
Dacă echipamentele de acasă au mereu culorile tradiționale, marile cluburi au început de câțiva ani să schimbe de la an la an culorile echipamentelor de deplasare. Așa a făcut și Barcelona în acest an, iar rezultatul este unul deosebit de spectaculos.
Citește și:

FC Barcelona va juca în auriu meciurile din deplasare

Formația lui Xavi va juca meciurile din deplasare într-un echipament complet auriu, o culoare aleasă pentru a celebra 30 de ani de la Jocurile Olimpice din 1992, găzduite de Barcelona. Conform sport.es, catalanii au ales și un slogan sugestiv pentru acest eveniment: "Flacăra trăiește".
Fanii sunt în marea lor majoritate încântați de culoarea aleasă. Mulți dintre ei sunt de părere că acest echipament seamănă cu unul mai vechi, din perioada în care Ronaldinho strălucea la clubul de pe Camp Nou. În plus, mulți suporteri au fost extaziați de culoarea aurie și consideră că sezonul viitor va fi primul dintr-o nouă epocă de aur a clubului.
Dar culoarea nu a fost singura surpriză pregătită. Pe tricouri este imprimată o hartă a orașului Barcelona, pe care se pot distinge cu ușurință cele mai celebre locuri din capitala Catalunyei.
Evident, pe tricouri se vede imprimat numele companiei Spotify, noul sponsor al Barcelonei, care va vira peste 400 de milioane de € în conturile clubului în anii următori. Din sezonul viitor, stadionul Camp Nou va fi rebranduit pentru prima dată în istorie, urmând să poarte numele Spotify Camp Nou.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo