Cele mai populare
Toate sporturile
Afișează toate

Cât câștigă în prezent Emma Răducanu din contractele cu Nike și Wilson și ce oferte are pe masă. 12 branduri o curtează

Cristian Mihală

Publicat 20/09/2021 la 11:24 GMT+3

Max Eisenbud, super-agentul care s-a ocupat în trecut de contractele publicitare a mari sportivi (printre care și Maria Sharapova) are o mulțime de oferte pentru Emma Răducanu. Aceasta ar putea câștiga în viitorul apropiat o avere din ce face dincolo de terenul de tenis.

Emma Raducanu avec le trophée de l'US Open 2021

Credit imagine: Getty Images

Nike și Wilson sunt principalele branduri care o sponsorizează în prezent pe Emma Răducanu, câștigătoarea US Open, Max Eisenbud, agentul său, reușind să convingă cele două mari branduri înainte de "explozia" acesteia de la Wimbledon, care a continuat apoi cu victoria finală fabuloasă de la Flushing Meadows.
Citește și:

Oferte impresionante pe numele Emmei Răducanu

Impresarul Emmei a fost inspirat să semneze cu ambele o înțelgere doar până la finalul anului, astfel că deja negociază ce se va întâmpla din sezonul 2022. Conform Daily Mail, sportiva britanică primește în prezent din cele două colaborări doar 100.000 de lire. În schimb, câștigurile extra-tenis urmează să se transforme în sume cu 7 cifre de anul viitor. Sursa citată notează că Eisenbud a fost contactat de Castore, firmă de echipament sportiv care are deja contracte cu Andy Murray, McLaren, Wolverhampton, Newcastle sau Rangers. Aceștia îi oferă lui Răducanu un contract uriaș, dar se pare că agentul a sfătuit-o să aleagă între Nike și Adidas, primul dintre branduri fiind favorit să câștige "licitația". Asta și pentru că reperele lor în tenis - Serena Williams, Nadal și Federer - sunt foarte aproape de retragere și locul lor trebuie umplut de cineva care să aducă un aer proaspăt. Imaginea lui Răducanu poate fi vândută pe mai multe piețe, nefiind foarte interesantă doar pentru o singură țară, cum e cazul Simonei Halep, de exemplu. Mama Emmei este din China, astfel că piața asiatică poate să îi aducă sportivei câștiguri substanțiale. În plus, faptul că e britanică o face extrem de atractivă și în SUA, lucru evident deja, dacă ne uităm la susținerea de care a beneficiat la New York, în tribune.
Alte 12 branduri au luat legătura deja cu reprezentanții Emmei pentru a utiliza imaginea acesteia în viitorul apropiat. Printre ele, Uniqlo, Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Tiffany, toate branduri de renume mondial. Ca atare, pronosticul lui Mark Borkowski, care a numit-o, într-un interviu pentru The Guardian, "fata de un miliard de dolari" nu mai pare așa de hazardat. Pentru asta e nevoie ca Emma să câștige în continuare turnee la cel mai înalt nivel, doar așa ar putea să devină prima miliardară din tenisul feminin.
Alătură-te celor Mai mult de 3 milioane de utilizatori în app
Fii la curent cu cele mai noi știri, rezultate și sporturi în direct
Descarcă
Subiecte asemănătoare
Distribuie acest articol
Promo
Promo